dusico Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 noen som har no peil på priser, evt. biler til salgs/import-priser(hvis det lønner seg!)???? tengte først og fremst på bluebird turbo/grand sport, s12, eller cherry gtt! billig turbo-bil med andre ord.....:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 bluebird turbo er ikke noe du finner hver dag til salgs... men kommer du over en, så går den for 10-20 000,- med smårust, evt mer for en i bedre stand... venter du et år, så skal du få kjøpe min hybrid bluebird turbo med motor fra en 200sx ;) EDIT: bilteknikeren.com her på forumet har vel lagt ut sin bluebird turbo for salg? tror den er i bra stand... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 så på den.... var ikke akurat i god stand da.... greit at den er sjelden men....;) hvor mye skal du ha for din da??? om du evt. har no spec's på den??? du vet vel ikke om det går ann å skaffe en cherry f.eks. og dytta no snacks oppi en sånn? jeg VIL ha BILLIG turbo bil jeg:( (sånn til å starte med) Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by dusico så på den.... var ikke akurat i god stand da.... greit at den er sjelden men....;) hvor mye skal du ha for din da??? om du evt. har no spec's på den??? du vet vel ikke om det går ann å skaffe en cherry f.eks. og dytta no snacks oppi en sånn? jeg VIL ha BILLIG turbo bil jeg:( (sånn til å starte med) spec's på min? :D vel, den ruller ikke enda.. (den gjør det, men bare med en CA20 motor)... se tråden min om å flytte over en 200sx (CA18DET) over til den her på forumet.. Da blir det nok en ulv i fåreklær med 169 hester + litt lett trimming, som sikkert kommer seg opp imot 200 hester vha. intercooler og litt hardere turbotrykk. Da skal du se en 2.0LX dure godt bortover asfalten... hvis clutch og gearbox takler det da.. men, disse bilene er jo kvalitet ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by dusico noen som har no peil på priser, evt. biler til salgs/import-priser(hvis det lønner seg!)???? tengte først og fremst på bluebird turbo/grand sport, s12, eller cherry gtt! billig turbo-bil med andre ord.....:D ligger en bluebird med snurre på autodb..til salgs for 30 000. går her i sandefjord. edit: 25 000.. http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=374387&template=t-rex Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 fett.... bare å selge sykkelen min så har jeg bare 10k igjen....:D skal ta kontakt med han i hvertfall, takk for tipset:) Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 HUSK for all del å sjekke bak baksetene mot støtdempertårnene og rundt der. Inni hjulbuene også. De plassene er brukt som rustsamlere av Nissan Norge i lang tid. ;) Gir deg godt grunnfeste til å prute på pris hvis du skulle kjøpe... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 tar med meg fetter (potatis) hvis det blir no av, så det blir nok et par lapper av på den:) han har som kjent bluebird selv, har tatt litt rust på den! samtidig så er det jo greit å ha penger først:D det er jo en s12 på autodb også, som også ser ganske grei ut.... det er lov å sikle.....:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg