ttquattro Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei! Har nå gått til anskaffelse av en Audi TT. Og trenger sommerdekk/felger som skal se bra ut. Tenkte 18" - noen forslag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttquattro Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymon Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Har tt-quattrosport replika felger i 18¨ som jeg synes kler bilen veldig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hei! Har nå gått til anskaffelse av en Audi TT. Og trenger sommerdekk/felger som skal se bra ut. Tenkte 18" - noen forslag? :) felger og senk er alfa og omega...så kjøp ekte saker og ikke noen stygge replica greier som man får lyst å grine av når man ser på dem... kjøp enten noe sånt som barracuda vr5 (som jeg har) :D eller noe lignende som oettinger felger :D kan sende deg bilder hvis du vil ha noe å se på:D ellers kan du logge deg på audi forum england og få maaaaaasse inspirasjon der! audi world er også en bra side:) gi meg en lyd om du trenger bilder eller noe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttquattro Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hehe, ble RS4 i 18" så ser veldig bra ut. Senk kommer vel muligens etterhvert, skal legge ut noen bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg