frankri Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei Jeg har vært ute med en drivaksling på bilen, da slapp den gearolje, som jeg nå skal etterfylle. Men jeg finner ikke hvor på gearkassen det skal fylles olje, å i instruksjonsboken står det ingen ting. Kassen er er manuell å motoren er en 1,9d mod97. Har noen tips til meg tro? Hilsen Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Kanskje dette hjelper :) Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankri Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Takk :-) Det satt en svart plastmutter med en hvit luftetopp, der fikk jeg fylt olje på gearkassen. Frank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg