Gå til innhold

noen som vet om noen flinke lakkerere i fr.stad område???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

slapp off prikken! jeg skal det.. skal ta ringerunden så fort jeg har sammla litt telefonnmr/bedrifsnavn, så skal jeg ta å ringe rundt og høre på pris.. men det avhenger jo veldig av hva dere har sagt seff, med tanke på at det skal bli bra :)

-kristine-

prosjekt delsol

*ricegurl!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Sarpsborg Billakkering på flere av mine biler.

I kvalitet er det ingen i Sarpsborg som slår dem ... (synes jeg).

Ikke de billigste men DU VERDEN for en finish.

Tune Billakkering er flinke de også, men ikke på langt nær så fin finish som hos SB.

Skal du ha en billig lakkerer som er grei nok, er vel Rolvsøy Billakkering de billigste (ligger ved brua på Greåker). Skjeberg Billakkering i Stasjonsbyen er også rimelige og "greie" på standardjobber.

Jeg hadde en Chevrolet som SB skulle ha 65' + mva for å lakkere mens Skjeberg Billakkering gjorde jobben for meg for 50' inkl mva. Ofte er det greit å legge til noen kroner for at det skal bli bra første gangen - jeg måtte tilbake med Chevroleten tre ganger før jeg var fornøyd.

Skal du ha ENDA billigere lakkering men ikke legger så stor vekt på finish, er vel "Fiskern" i Sarpsborg den rimeligste. Lakkerer en hel bil for 5.000,- sånn cirka.

Lakkeringsversktedene i Fr.stad kjenner jeg ikke, men det er vel noen på Råbekken/Rolvsøy som er greie nok????

Du bør dra rundt med bilen din sånn at de får sett hva som skal lakkeres, - det er "umulig" å gi pris på en jobb over telefon skulle jeg tro.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolvsøy billakkering fannt jeg ut var billige sist gang jeg skulle lakkere polon..men jeg har ikke possitivt inntrykk av de,siden jeg bare har hørt negativ omtale om de..

jeg var å lakkerte bilen den gang på rustspessialisten, men må si meg langt fra fornøyd med resultatet (selvom de var var veldig billige også) men steinspruten syntes igjennom lakken (var jo derfor jeg lakkerte den..

man får vel det man betaler for.. så jeg har lyst til å legge litt mer penger i dette denne gangen.. men ikke allt for mye..

ska høre med SB hva de tar for dette.. skal lakkere en frontfanger, en bakleppe og en vinge... frontfangeren og vinga er laget av glassfiber mens bakleppa er laget av urithane.. (plasstikk gummi)

men jeg får jo ikke plass til dette i en bil, og hvertfall ikke min del sol, så jeg er nødt til å ta dette over telefonen..

men hvis de ber meg komme ned gjør jeg det..men da må jeg bare forklare hvordan dette ser ut..

kan tippe disse tingene kommer på ca 3000 kr..

mer syns jeg nesten blir ripp off..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet å gjøre det selv da. Jeg kjøpte lakk og klarlakk hos en Vw forhandler til noen hundrelapper, grunning på mekonomen, litt pussing og lakk.....ikke noe stort problem.

Har aldri lakka som mye som en dritt men det var ikke vanskelig i det hele tatt....men det er klart at det blir sikkert bedre hvis du gjør det hos et firma som driver med dette...

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider