Gå til innhold

noen som vet om noen flinke lakkerere i fr.stad område???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

turboknut: det skal jeg gjøre..

og prikken: har selv lakkert orginal skjørta og speila mine, ble kjempe bra det, men vil ikke gjøre det på såpass store flater som en fanger og en vinge, og en leppe laget av urithane må sprayes med lakk med mykningsmiddel i.. ellers sprekker lakken..

dette vil jeg helst se at det biir proff gjort..

og lakkere bruker en mer herda lakk enn den man får kjøpt på mekonomen eller bilekstra..

men selvfølgelig så sparer man mye penger på å gjøre det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

og en leppe laget av urithane må sprayes med lakk med mykningsmiddel i.. ellers sprekker lakken..

Jeg har jobbet hos et lakkeringsfirma i Nord-norge (er derfra) og vi lakkerte snøskooter-saler (seter) som var i skinn. Heftig lakk og tonnevis av mykningsmiddel - samt like mye "matt-middel" for at de ikke skulle skinne for mye - og det holdt, - selv i minus 30 grader uten at det sprakk.

Lakkerte også en del komplette seter/dørsider til amerikanske biler.

Selv det umulige er mulig for en god lakkerer

K.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Skal du ha ENDA billigere lakkering men ikke legger så stor vekt på finish, er vel "Fiskern" i Sarpsborg den rimeligste. Lakkerer en hel bil for 5.000,- sånn cirka.

Dette hørtes ut som en plan :D Stiller man opp med fiskestang og roper "lakk lakk" og så kommer han frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Har vel noe med utseendet mitt å gjøre kanskje????

Neida, jeg drev Antirustverksted i Sarpsborg......

Da så... Hadde vel vært mindre gøy å være kjent som tectyltrynet o.l. :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider