hakkapelita Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei. Fant ikke svar på det jeg lurte på, så håper noen her inne kan hjelpe meg. Har en golf 3 1995 modell, gått 195000km. Har i senere tid dukket opp noen småting som jeg grubler litt på, Det ene er ventilkakkling, ikke hele tiden, men når jeg kjører så hører jeg kakling som kommer og går, på høyresiden av motoren, mot registeret, men motoren går som normalt, har vært kaldt når jeg har lagt merke til det, kan d være pga kulden? har skiftet olje og filter nylig. videre så får jeg en sterk lukt av svidd olje/clutch et eller annet i kupevifta når bilen står på tomgang, men bilen har ingen synlige oljelekasjer, og bruker heller ikke mere olje en normalt. Til slutt har jeg også oppdaget en slags kremaktig greie på oljelokket, men den forsvinner etter langkjøring, og oljen er som sagt fin. Tusen Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Det siste er ihvertfall normalt, og skyldes kondens gr.småkjøring. Så det trenger du ikke å bekymre deg for :) Resten kan jeg ikke hjelpe deg med, men noen andre kan sikkert. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakkapelita Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 okei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg