Teigland Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Hei. Ser ut til at jeg skal bytte understell på omegaen min, og lurte da på følgende; Har fått tilbud på en pakke med Bilstein B6 dempere og HR 35mm senkefjører, er dette gode saker til denne bilen? Alternativet er KW demper og fjørsett (ikke coilovers, ikke justerbart) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 blir ikke 35mm lite merkbart igrunn? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 egentlig ikke. er ganske merkbart, og helt perfekt mengde da bilen fortsatt er relativt orginal utapå, og fortsatt skal kunne kjøres... Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Ok.:yummy: Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Kjøpte nylig Apex-fjærer til min og de senket bare i gjennomsnitt 25mm i forhold til orginalt (orginal-fjærer hadde tydeligvis seget seg en del). Synes bare så vidt at bilen er senket og mtp at jeg bare betalte 2444,- (inkl. alt) fra TrimTech.no tror jeg det er det beste alternativet for penga. Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Har Bilstein B6 Sport og Eibach fjærer på min omega B STV, og det fungerer supert:) Har senka den 35mm, og bilen er fint lav:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 hvorfor ikke bare kjøpe noe billigt skvip til ca 1000kr? jeg kjøpte noe fk fjører til 1000lappen til gamle omegan min, skulle senke 40mm , senket bra og ble mye stivere. veldigt forfnøyd med de Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Ellers så virker FK automotive fjærene som Part & retards selger som bra greier. Skal montere det på stv mi nå. Han selger de vel for 1500kr. Er seriøst grove fjærer. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Sæther.. nå var hovedspørsmålet, som overskriften også indikerer, demperene.. og det er en god grunn til.. de som satt på når bambo solgte bilen var ikke direkte gode, og ble ikke bedre etter ett halvt år. så de er kasta for lengst.. så kjøpte jeg no sånn relativt billig kalt weitech, men de demperene var ikke det spor bedre da de svetta som en gris etter kun 1 mnd. Men nå kommer bilstein dempere med HR fjærer i posten i starten av neste uke:) Så blir det bare hjulstillingskontroll, godkjenning av senk og eu av bil (LOOONG overdue) Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg