Fonzo Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei.. Jeg har nå kjøpt meg en 06 Golf V 1,9 TDI.. Og jeg ønsker å forbedre lydbildet. har fått meg en sånn omformer til phono.. har vell en rcd 300 enhet som jeg har forstått innpå her.. spm er da, om det er en lettvind måte å strekke opp strøm fra batteriet og bak. evt om det er en koblings bru under dashen med litt power i.. (broderen hadde et 100A uttak under dashen på sin IV..) takker for alle svar.. :) Siter [06 VW Golf V 1,9 TDI] [97 Mitsubishi Galant GLX] Solgt [98 Honda Civic hb] Solgt [90 VW golf II gl] Solgt [92 Volvo 240 gle] solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fonzo Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 da har jeg fått strekkt opp phono og strøm.. men kan jeg koble meg inn på den brua i motorrommet? å etter jeg satt i batteriet igjenn lyste det ei lampe i dash`n.. Hvorfor? Siter [06 VW Golf V 1,9 TDI] [97 Mitsubishi Galant GLX] Solgt [98 Honda Civic hb] Solgt [90 VW golf II gl] Solgt [92 Volvo 240 gle] solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 den lampa lyser fordi rattsensoren ikkje rett plassert. kjør eit par meter og sving framogtilbake slik at sensoren får rettstilla seg. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fonzo Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Var ikke mer som skulle til enn det nei.. :) takk for tipset/hjelpen :) men er det ingen vet om det går å koble strømmen inn på den rekka/brua? Siter [06 VW Golf V 1,9 TDI] [97 Mitsubishi Galant GLX] Solgt [98 Honda Civic hb] Solgt [90 VW golf II gl] Solgt [92 Volvo 240 gle] solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 det går men husk å sette på sikring slik som du ser på bildet. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fonzo Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Er dette en type sikring som kan kjøpes på f.eks bensin stasjon elr er det org VAG sikringer? :s elr kan jeg koble inn på en "vanlig" strøm kabel med sikring et lite stykke ifra? Takker for innspill :D Siter [06 VW Golf V 1,9 TDI] [97 Mitsubishi Galant GLX] Solgt [98 Honda Civic hb] Solgt [90 VW golf II gl] Solgt [92 Volvo 240 gle] solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 trur dette er vag sikringer, men det går fint å sette i egen sikring nærmast skinna. men skaffer du sikringer slik som på bildet får du det OEM ;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hvordan gikk det med dette her? Lett å få tak sikringer? Var noen som nevnte at dersom jeg gjorde dette og blåste sub/forsterker så kunne hele sikringsboksen ryke....greit nok, det var på en audi 80 da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg