hellik Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Jeg har en Vw corrado med org kompressor så lurte jeg på om det går ann og sette dumpventil på den ? Isåfall åssen gjør jeg det ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei. Kvifor skal du ha Dumpventil?????? Viss du søker finn du ein del tråder som omhandla tema Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 hvis du bare er ute etter lyden, så fjerner du retur-slangen fra innsuget og bruker blindplate til å blokkere hullet på g-laderen. husk å sette et lite filter på ISV'en. og vips! du har lyden. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg