Gå til innhold

Erstatningsrør...

Ranger emnet

mnx

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ebola

http://www.supersprint.com f.eks

car make > AUDI > AUDI A4 –› ' 00 > AUDI A4 (SEDAN + AVANT) 1.8I –› ' 00

761002 Front exhaust Replaces Kat.

Weld on connection

761002.jpg

Den Supersprint tingen kostet _bare_ 2700 kr:rolleyes:

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ford4fun

fordi at katalystator er påbudt! Så lenge de er godkjent kan de ikke montere røret, men de kan lage et til deg, og sende det med!

Hei!

Katalysator er ikke påbudt.. du kan godt kjøre uten den hvis avgasskrav overholdes..

Men for de fleste vil de ikke klare kravene uten omprogrammering av motoren

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fridjow

På torshov bilrekvisita,. har de rør i alle dim.

Og ellers alt annet du trenger til og bygge deg eksos anlegg.

Men sitter lambdaen din i katten?

Jeg har ikke sett på det enda, men det sitter ihvertfall kun en lambda på bilen. Men jeg tror jeg bare skipper å fjerne katten, tjener jo egentlig ikke noe på det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mnx

Jeg har ikke sett på det enda, men det sitter ihvertfall kun en lambda på bilen. Men jeg tror jeg bare skipper å fjerne katten, tjener jo egentlig ikke noe på det uansett.

Tjener du ikke noe med å ta vekk katten? Etter hvert som katten blir mer og mer brukt tettet en katt seg og du mister effekttap så du vil nokk tjene et par hk på å fjerne den.

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ta en telefon til Jørgenrud bilverksted i Spydeberg. De forhandler Ferrita og er ikke så halvgale på pris heller. Servicen til gutta der er iallefall upåklagelig!!

De kan sikkert skaffe deg erstatningsrør, og du er nødt til å ha ferdig borring for lamdaen din.. noe som kanskje er vanskelig hvis du skal mekke det selv.

Kommer til å bråke en god del mer i bilen din etterpå, men det er bare å invistere i en større stereo :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider