Booyaga Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Har ikke noe stort fornuftig og tilføre, syntes bare det er fet på en måte (skal ikke si harry) og har bestemt meg for og bygge en "R-Mower". HVA syntes folk? noen hobby prosjekter rundt om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Booyaga Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Seriøst, de som har vært inne og sett på bildene må vell tenke et eller annet, ikke akkurat sånn at hurtigsvar er et stresselement i hverdagen vel?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Booyaga Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 synest det så litt kult ut :P Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 HAha! Dette skal bli tøft! Går ikke dsse opp til 70 km/t a? ;O Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 var visst en på et biltreff i funäsdalen i sverige, iskjøring, som kjørte i 200 km/t eller noe i den duren på en slik. Mener han hadde r1-motor.. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 var visst en på et biltreff i funäsdalen i sverige, iskjøring, som kjørte i 200 km/t eller noe i den duren på en slik. Mener han hadde r1-motor.. 200 km/t, :hvaskjera Hadde aldri tørt å kjøre så fort med en så liten sak, Hjulavstanden er lav og tyngdepunktet er høyt! ;O Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 200 km/t, :hvaskjera Hadde aldri tørt å kjøre så fort med en så liten sak, Hjulavstanden er lav og tyngdepunktet er høyt! ;O samma sier jeg. sjuk svenske med kjeledress og hjelm.. LØYPEEE!!! :D Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower520 Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Jeg og en kompis skulle bygge noe som detta bare ikke med en så vill motor vi fikk traktoren for den lå bak loven tell en kompis men det ble aldri noe av, vi fikk bare fyra motor`n som satt i den, fikk ikke kjørt alle reimene var så røti og morkne :P Siter Volkswagen Caddy 1.9D 1998 Volkswagen Golf MK3 TDK 1993 Volvo 245 1986 X OnkelTom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) jeg satt AKKURAT og tenkt jeg skulle legge inn en tråd om dette her...:lol: jeg har blitt hekta på offroading med plentraktor...racing er tøft det og men ikke helt min greie..Dette er jo store saker i usa men liten/ingen interesse i norge(enda). jeg har akkurat for øyeblikket en international cadet 85 som må tåle mine mange kg pluss stubber og stein pluss endel gørr i skogen...denne har desverre motoren bak og er ikke spesielt egnet til dette her..men det får duge nå..ser etter en standar plentraktor nå om dagen som skal få litt modd for skogs bruk..jeg vet at mange tenker og sier "kjøp atv for faen" men det er ikke i nærheten det samme... Endret Oktober 19, 2010 av Mr_No_Name Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LawnMower Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Her blir det mulighet til og spørre og grave om dette her... http://atlm.norwegianforum.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg