Gå til innhold

Audi eller BMW?

Ranger emnet

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Er interessert i deres synspunkter, hva ville du valgt mellom en Audi A3, og en BMW 316i compact?

Var og prøvekjørte bmw'en idag, og syns den var veldig fin å kjøre, men litt slitsom med snøete partier på veien. Og A3 skal jeg prøvekjøre til tirsdag(Gleder meg som en unge!!).

Bmw'en: 97 mod., 1.6 liters motor da, som dere skjønner, takluke, svart (met.?), 108'km og kan muligens prute ned til 102K.

A3: 98 mod., Lik farge som spooz sin (gull met.), 1.8 liter, takluke ++

128'km og pris ca. 120K.(?) Pappa skulle få en hyggelig pris siden han kjenner en fyr der..Men hva ville du gjort? Selv er jeg veldig etter A3, og digger den, men siden den er dyrere og jeg syns også bmw'en var grei sånn sett. Men etter at jeg hørte med en som har peil, så får du mye for pengene for A3 (Audi bilen med minst feil) og bmw'en derimot var dyr visst det skulle skje noe med den...Så??:rolleyes:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nå det er billigere hvis det går noe galt med BMWen enn Audin, VW konsernet er ikke kjent for hyggelige delepriser. Men den gamle compacten er ikke mye pen å se på synes jeg, da hadde jeg heller valgt A3 hvis jeg absolutt måtte. Feilhjulstrekk:rolleyes: Men det er jo du som skal leve med bilen, ikke oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Syns det virker som om du stort sett har bestemt deg jeg..(?) Har ingen peiling på noen av bilene, men ut ifra min overfladiske kunnskap ville jeg foretrukket en Audi i dette tilfellet.

Mm..jo jeg har jo egentlig mest lyst på A3'en, men bmw'en var veldig grei den også. Regner med at ene av disse muligens skal bli min første bil, så er jo veldig spent og vil gjøre det riktige valget. Og i å med at det er første bil så har egentlig far min satt max pris på 100K. Men visst det blir et veldig fint tilbud på den Audien, så går jeg nok for den.:) Visst ikke, så blir det muligens bmw på meg.:)

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitrisious-E

Er interessert i deres synspunkter, hva ville du valgt mellom en Audi A3, og en BMW 316i compact?

Var og prøvekjørte bmw'en idag, og syns den var veldig fin å kjøre, men litt slitsom med snøete partier på veien. Og A3 skal jeg prøvekjøre til tirsdag(Gleder meg som en unge!!).

Bmw'en: 97 mod., 1.6 liters motor da, som dere skjønner, takluke, svart (met.?), 108'km og kan muligens prute ned til 102K.

A3: 98 mod., Lik farge som spooz sin (gull met.), 1.8 liter, takluke ++

128'km og pris ca. 120K.(?) Pappa skulle få en hyggelig pris siden han kjenner en fyr der..Men hva ville du gjort? Selv er jeg veldig etter A3, og digger den, men siden den er dyrere og jeg syns også bmw'en var grei sånn sett. Men etter at jeg hørte med en som har peil, så får du mye for pengene for A3 (Audi bilen med minst feil) og bmw'en derimot var dyr visst det skulle skje noe med den...Så??:rolleyes:

I denne sammenhengen ville jeg nokk tatt Audien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider