Gå til innhold

Audi eller BMW?

Ranger emnet

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Originally posted by Nitrisious-E

Jo takk, når jeg var ute å kjørte A3'en idag, så satt jeg med gliset. Syns den var mye deiligere å kjøre enn bmw'en, men inrømmer også at bmw'en var heller ikke en dum bil! Så kanskje det blir en bmw neste gang?;) Jeje, får nå se. Er utrolig overlykkelig nå! Får den bilen kostet jo en del mer enn grensen vi satt..så vil skylde pappa en del penger fremover nå!:rolleyes: Meeeen det er verdt det!!:)

Gratz med Audi!! Handla Audi for 1 mnd siden jeg! er veldi fornøyd!!! Du kommer nok til å kose deg, selv om det ikke er bakhjulstrekk på den da! :D

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Evjen

Vel, om du ser på 316 E36 så er det en 1,6 liter på 102 hk som i den sammehengen her, er det snakk om en E30 har den en 1,8 liter på 90? hk, husker ikke, og i 316 E46 har den en 1,9 liter på 105 hk, 318 har samme motor, bare med 118 hk. Det har forøvrig kommet en ny motor i 316 E46 nå på 1,8 liter med 115 hk. jeg ville nok valgt BMW`n, men så er jeg stor BMW fan også, kan være enig i at Audi`n muligens er noe penere orginal, men hiv på hvite blinkere, senk den litt og sett på 17 toms felger så blir den ganske fet. Grunnen til at jeg ville valgt BMW er for det første at det er bakhjulstrekk og mye gjevnere vektfordeling + at den ikke er så understyrt som Audi`n.

Edit: rettet skrivefeil.

Kan du fortelle oss vektfordelinga på disse to bilene da ?

Personlig foretrekker jeg A3 framfor Compact .

Lenke til kommentar
Del på andre sider