Gå til innhold

Gtech pro competition

Ranger emnet


Jan_bmw325

Anbefalte innlegg

Er ikke helt enig i det som ble påstått der.

 

Greit nok at måleinstrumentet blir litt lurt av at bilen tipper ned bak under pådrag, MEN det apparatet legger til pga hjelp fra tyngdekraften blir ikke hele sannheten, for nettopp pga at bilen tipper ned bak, så vil heller ikke måleinstrumentet greie å måle 100% av g-kreftene som driver bilen forover.

Det betyr at hvis man akser med 1G (mye) så vil det gå akkurat ut i null.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår