Gå til innhold

Ubrukt Haltech E6K selges!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rotarypower_

Dette "lille" prosjektet blir utsatt en stund pga et ublidt møte med en onkel med laserpistol!!!!! :( :D

usj...!... Pen trim på eksos turbin din må jeg si! :D:D

men du kommer vel sterke tilbake? Gjort noe tanker om å bygge om til ikke sekvensielle turbor da?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm......snerten turbo det der må jeg si!!Kan jeg få ta den turboen på avdrag? :cool: Hvor mye hester skal den turboen være god for da?? Bør vel nærmere 600 ærlige hester skulle jeg tro ??Hadde jeg hatt penger skulle jeg tatt turen over til Molde og shoppa turbo med deg.Får klare meg med den T04E`n som jeg har tenker jeg.Det er en med o-trim eksos med `96 eksos-hus og E50 kompressor.Men den har kun 360 thrust lager......kunne tenkt meg en kulelagra ja.....sikle sikle sikle......

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3ess/nos

Heisannn!!!

Lenge siden jeg har kikka ordentelig på Bilforumet nå,så jeg har uheldigvis ikke fått med meg at du skal selge en e6k!!!!Har tenkt å kjøpe d til bimmern.Hva kosta det nytt??Er det helt komplett,hvor mange sensorer har du?Fortell litt.MEGET INTERRESERT!!!

Mvh M3POWER

Dette er en komplett E6K med ledningsnett og mapsensor(3bar).

Er nytt i eske kjøpt hos KRB. kostet kr 17000,- med moms

sensorer:

airtemp

watertemp

Throttle position sensor

mapsensor 3bar (opp til 2 bar ladetrykk)

www.norskwankelregister.com

:???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Hmmmmm......snerten turbo det der må jeg si!!Kan jeg få ta den turboen på avdrag? :cool: Hvor mye hester skal den turboen være god for da?? Bør vel nærmere 600 ærlige hester skulle jeg tro ??Hadde jeg hatt penger skulle jeg tatt turen over til Molde og shoppa turbo med deg.Får klare meg med den T04E`n som jeg har tenker jeg.Det er en med o-trim eksos med `96 eksos-hus og E50 kompressor.Men den har kun 360 thrust lager......kunne tenkt meg en kulelagra ja.....sikle sikle sikle......

Skal være garantert for 500 hk.

Samme tyrboen har blitt benyttet i en Rx7 turbo 2 med portet motor, haltech innsprut, større ic og eksos.

Leverte 424.4 hk på hjula med 1 kilo ladetrykk!!

se her:

dynochart

Og med keramiske lager får du en mye raskere spoolup

www.norskwankelregister.com

:???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider