Mammut89 Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jeg var en tur på SPD i lillestrøm idag formiddag. Mye bra . Hjemmekino som dunka bra ihvertfall :) Stilig Folka tok seg god tid til å prate og vise frem. Takk for demoene. :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 hyggelig at du stakk innom. så ut som du syntes det låt bra ja. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by ALJ_GSi hyggelig at du stakk innom. så ut som du syntes det låt bra ja. Ett kjapt spørsmål bare.. forhandler dere Yamaha eller JBL høyttalere for hjemmekino? Helst Yamaha jeg er på utkikk etter.. fronthøyttalere. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Les den siste utgaven av Lyd & Bilde folkens;). Stor omtale om "kino hjemme" :op Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Mammut89 Jeg var en tur på SPD i lillestrøm idag formiddag. Mye bra . Hjemmekino som dunka bra ihvertfall :) Stilig Folka tok seg god tid til å prate og vise frem. Takk for demoene. :) Takker for besøket, det er bare å stikke innom når som helst. Vi utvikler jo butikken hele tiden, så om en liten stund vil det nok være ganske stor forskjell fra hvordan det var i dag. Men det tar tid å bygge en komplett ferdig butikk. hehe vel ferdig blir den vel ikke aldrig. Får alltids noen nye ideer innimellom. Neste skritt blir ihvertfall Tru og Cerwin-vega! opp i utstilling. Samt endel hifi. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 vi selger ikke yamaha eller jbl hjemme høytalere, men vi har andre merker som feks Vibe. de vil komme med nye front høytalere snart + at vi skal hjelpe dem å lage noen. eller så kan jeg fortelle at et av de råeste hifi merkene kommer også til oss snart Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg