Booyaga Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 har prøvd og finne ut hvor som ville vært den beste plassen og bo om bil er hovedinteresse.. hva syntes dere? tatt i betrakning: banekjøring, hvorvidt generell befolkning godtar bil interessen, størrelse og samhold på bilmiljø, gj.snitt dekkforbruk pr.inb, nærhet til motorsport forhandler etc.. for eksempel:P og skriv noe mer enn feks "rakkestad ruler" det sier oss andre ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 (endret) Notodden, masse biler med riktig stuk/god smak på folket(opptatt av stance!), har vel hatt noe av de største treffa som har vært i Norge utenom Gatebil på rudskogen, minuset er vel at de aldri er på treff andre teder og at de fullaster bilane med fire folk som drekker og en som kjører(som betyr at de folka med grom bil drekker istedenfor å komme med grombilen sin), bra med liv både sommer og vinter, alltid biler ute(men må treffe på en god dag, da er det jævlig mye biler ute), turbodiesel som er tingen de fleste vil ha, de mest populære bilene er -Mercedes 300tdt(w124,w210,w211) -BMW e39 -Mercedes w220 S-klasse -Volvo 200-serie Felles for bilene er at de er knesenka og har gromme hjul/fine stuk, har sett filmer og vært på div treff andre steder og det er ingen som har så mange biler med riktig stuk, som regel er det noe plastraketter med smale dekk og med 30-40mm senk osv, uff noen av bilene med stuk derfra Endret Februar 17, 2010 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Jepp, det må bli Notodden. Eller Bø... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Booyaga Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 skulle jo sagt noen ord om min egen kommune som er vennesla. vennesla har jo opp igjennom alle år vært kjent for mye harry kultur, herjing med alt av kjøretøy på jorder såvell som i sentrum, vennesla var ei virkelig bygd, med bygdefyll bygdefolk unger som fikk unger og det som hørte med.. MEN det var før folk begynte og bli vender med tidligere fiender som kristiansand, og da kom "storby fantasiene" og da forsvant kulturen... så derfor valgte jeg og ikke skrive noe om vennesla.. er jo noe straffing her enda når snøen kom, men ja vennesla er desverre svunnet hen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Booyaga Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 BUMP. notodden frister, men de er vell ikke den eneste komunen som har genuin bil interesse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Notodden eller Sarpsborg\Fredrikstad pga masse folk som er glad i bil + nærme rudskogen. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Er masse bilmiljø i Notodden og Bø, men det er lite tilrettelagt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 (endret) skulle jo sagt noen ord om min egen kommune som er vennesla.vennesla har jo opp igjennom alle år vært kjent for mye harry kultur, herjing med alt av kjøretøy på jorder såvell som i sentrum, vennesla var ei virkelig bygd, med bygdefyll bygdefolk unger som fikk unger og det som hørte med.. MEN det var før folk begynte og bli vender med tidligere fiender som kristiansand, og da kom "storby fantasiene" og da forsvant kulturen... så derfor valgte jeg og ikke skrive noe om vennesla.. er jo noe straffing her enda når snøen kom, men ja vennesla er desverre svunnet hen Ikke at jeg er 50 år og kan fortelle om hvordan tidene var før. Men Vennesla er jo ei knall bygd å bo i! Bodde mine 2 første år der, og har halve slekta derfra, i tilegg til masse venner. Jeg kommer sannsynligvis til å flytte opp der når jeg har penger til det :) Og bil-miljø, har man jo sånn sett fortsatt. Men det er jo helst venne-gjenger som "råner" sammen. Har jo tempo-gutta, guttane, unge mødre, narkomane og hele suppa som gjør Vennesla unik. I tilegg jobber jo nesten alle venndøler i byen så :) Og byfis/homo er jo ord som sterkt lever enda. En venndøl som bor på østlandet er en venndøl som er bortkommet og ikke helt vet hvor han er. Østlandet er en plass man flytter vekk fra :) Endret Februar 18, 2010 av _Evje_ Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 i oslo så møtes det 30-50 biler på streetmeet, da jeg var i sarpsborg og halden der var det jo 50 biler som bare råna på bensinstasjonen. notodden er jeg jævlig nysserrig på egentlig, frister noe i hælvetet å oppleve råne miljøet der Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Her eg bur er det som oftast eg og en anna ( Asbjørn her på forumet ) som møtast kvar kveld... Så er bra liv her også Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 På Jæren er det lite som skjer, det er nokre småe rånetreff på biltema og på nokre bensinstasjoner. Ein sjeldan gong er det kanskje treff på eit av dei to lokale kjøpesentra. I Stavanger skjer dei litt nå og då, dei hadde visning på Ferrari 458 Italia, og det var eit større treff. Kvart år er det Rallycross og Bilcrossløp på Jærhagen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Booyaga Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 _evje_ joda. vennesla er trygde/narko/tildlig graviditet bygda nr1. men det er ikke en plass man flytter til for og komme nær bilmiljøet;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Booyaga Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 og, javel har nå hørt 2 ganger at bø er en bra(?) plass og bo for bilintereserte.. men er ikke noe smartere på bø enda? derfor jeg håpet på litt utfyllende, denne tråden er ikke bare for og diskutere, jeg prøver finne ut hvor i F.. ehm norge jeg vill etablere meg med tida. og nå ligger notodden høyt pga uttalelsen og bildene til merce-123^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Både Notodden og Bø har hatt et veldig bra rånemiljø, der jeg faktisk ville foretrekt Bø, men det har dessverre blitt noe dårligere de siste åra begge plasser, er vel mest igjen på Tødden. Tror Kommunene har en del skyld for dette. Hva ettersøker du på den plassen du vil bo, ett stort rånemiljø, ett stort miljø innen skruing og modding, tilrettelegging av Kommunen, baner, Ett villt bilmiljø? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Noen fra området Karmøy da? Mener å huske et innslag på tv om usa frelsen der? Da snakket vi biler og bilmiljø Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg