happyhd Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Hei Er på jakt etter travers (min er kjeks) til en Subaru Legacy 92mod (1.gen). Har leita etter travers som del eller delebil i Norge, Sverige og Tyskland (prøver alt) og tyr no til dette forumet for hjelp. Bildata: Subaru Legacy 92mod Understellsnummer JF1BC5CLOEGO47264 Motorkode EJ20 Karossericode BC Er på vestlandet, men avstand ingen hindring. ALT av interesse (så lenge traversen er ok)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Har du sett på finndel.no ? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happyhd Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Desverre ja, men takk for tips. Har vore innom finndel/bilhuggerdataringen, diverse huggere og forhandlere i Norge og Sverige. Kjipe greier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Hei! Er mulig dette inlegget er litt teit, for jeg har ikke snakka med broren min enda:popcorn... ser du bor på stord, er ikke så langt herefra da. Jeg har en bror som virkelig har har falt for subaruer, å da spesiellt Legacy. Han har to stykker, en som han bruker som arbeidsbil/ delebil og en med diverse mods. Den med diverse mods skal han bytte drivverket på(oppgradere). Når den tid kommer, har vi nok en ekstra travers liggende. Men om det haster for deg, er dette vel uaktuelt... Siden jeg er så forferdelig glad i bilder, slenger jeg som vanlig ut noen av broderns:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happyhd Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Dette var jo gode nyheter! Haster er relativt, må være på plass innen juni pga EU-kontroll. Om du/bror din vil selge traversen skal eg gladelig ta meg en rogalandstur. PS:Kule bilder - minner meg om haukelitur med Legacy'en, null brøyting og bånn gass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Skal si du svarer kjappt! ;) Skal snakke med han jeg, men han er ikke her nå. Bor i Haugesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Nei ble svaret.... Skal ikke bytte noe før juni på subaruen. Skal gjøre ferdig celican først :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happyhd Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ok, takk for tilbakemelding uansett. Og takk for forsøket! Ringte ei hyggelig dame frå et huggeri i Sverige med en mulig travers, fikk og svar på hvorfor responsen har vært laber: Ingen av de andre gadd ringe "en norsk" pga OL, men hu hadde norsk far så da var det greit... verden og dens ringvirkninger..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg