Gå til innhold

Min mk3 (Prosjekt-tråd)*nye felger*

Ranger emnet

BjørnarGolf

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag når jeg skulle bruke takluken, så funket den ikke :(

Så jeg skrudde den opp, og den ene skinnen som ruten glir på hang ikke på denne "vaieren" som drar ruten bakover. Så jeg gamblet på at knoksen hadde ny, og tror du ikke jeg fant ny, skrudde ut hele anordningen fra en pink floyd utgave. Tok også med nytt speedo med turteller :D

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liden update!

Felg ringene er endelig ferdig fortollet.

Di kom til norge den 15. Så tok det tollen 5 dager å sende meg et brev der de trengte fødselnr. Så tok det dem 3 dager og sende de videre.

Satser på de kommer de nærmeste dagene!!

Så har jeg lakket hele bilen utenom bakskjermer (de skal valses myye)

Men lakkeringen gikk til helvette, så jeg skal pusse hele bilen ned, også bone den blank :P Skal hive ut et bilde av hvordan den er nå.

Har bonet opp frontfanger,panser,bakluke og grill.

blanksvart.jpg

Tok en service på bakbremsene, og merket at den "automatiske" strammingen av håndbrekk er veldig vrien. Jeg tok denne tappen som skal bli dratt ned med fjør, dro den til topps. Da skal vel den bli dratt ned etter et par brems. Noen som har tips, eller er det bare som funket for inginørene på papir?

Peace!

Endret av BjørnarGolf

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaj, det ble ikke den photoshoten dere håpet på, men det ble noen bilder av bilen me felgene på :) Kan ikke forklare hvor deilig det var og kjøre senket bil igjen :D:D

OK, Bilder !

bildeprberg2.jpg

bildeprberg.jpg

bildeprberg3.jpg

Ser jo nå at bildene ikke er av beste kvalitet, og ikke viser felgene så godt. Lover bedre bilder imorgen, håper på litt fin vær og.

Endret av BjørnarGolf

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider