Gå til innhold

Min mk3 (Prosjekt-tråd)*nye felger*

Ranger emnet

BjørnarGolf

Anbefalte innlegg

Lenso felga fylte kanskje hjulbuene bedre :P Ble najs:D MEn savner du ikke BBS felga?

Ja og nei. Det er lett de feteste felgene jeg har hatt. Men jeg synes 16" fyller hjulbuene bedre. Med 15" så ble ikke bilen kjørbar rundt her jeg bor, måtte senke så mye for at det ikke skulle være stor glipe mellom hjulbuen og felg.

Neste felgpar skal være 10" bak, det er ihvertfall helt sikkert :)

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update. Har kjøpt meg Golf mk1 Cab 1.8 16v. Så mesteparten av vintern går på å få den klar til sommeren :)

Men har jo litt tid til min kjære mk3 og.

Nå er den gjort klar for vinter. vasket under og fått et strøk tectyl.

Byttet alle oljer osv.

Så har jeg skrudd ut den enkel Weberen, venter på en til. Så blir det å få to stk oppi :) Her er to bilder av hvordan det så ut med en weber.

IMG_0310.jpg

IMG_0309.jpg

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs :D er det merkart effekt og lyd da? :)

laget tråd til einseren eller?

Fikk det dessverre ikke helt til med kun en Weber. Men kunne fått den til å gå godt, ville ha to stk oppi, så den ble fort byttet ut. Jeg venter nå på nytt innsug og forgasser. Men blir nok en stund til de blir montert. Trenger endel deler før jeg gidder og begynne.

Skal på EU med bilen snart, så den er helt original for

øyeblikket :P Men ser veldig fram til å få begge oppi, lyden er jo helt magisk!

Det er startet tråd for Caben ja :) Bilder og fremgang er på plass ;)

Skal prøve så godt jeg kan med og oppdatere på begge tråder, men kommer nok til å gå i rykk og napp.

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...