veliro Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei, jeg har kjøpt meg et thule takstativ til min golf iv 2002-modell på den lokale møllerbutikken. Lurer på om noen andre har samme stativet og har noen tips til hvordan jeg lettere kan ta det på og av? Trodde dette skulle være en enkel sak da stativet monteres og tas av uten verktøy... Men de gangene jeg har tatt det av og på har det vært vanskelig, det er vanskelig å få platene med hull i (på stativet) til å komme på plass rundt boltene på biltaket (under gummilista). Noen som har irritert seg over det samme? Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 jeg har et oem takstativ og sliter med det samme. tar ikke mer enn et kvarter å av/på, men syns det er unødvendig lite "dødgang" i festeanordningen. kunne godt vært litt lettere å trykke dem sammen så de kommer mellom festene på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg