Helene B Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Kanskje et dumt spørsmål.. Men er det lovlig å "hilse" med bremselysene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 det må vel være lov. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 ja det er lov...jeg blinker alltids med dem når jeg har passert en jeg kjenner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 blinker som regel med nødblink jeg da. hehe. ;)uvane. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Jeg er redd for å bli litt for ivrig når jeg hilser med bremselysene hvis jeg tråkker den litt for langt inn. Pleier heller å blinke fort (et halvt blink) en gang til høyre og så en gang til venstre for å "hilse" hvis noen har vært snille og sluppet meg forbi eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Håkon A ja det er lov...jeg blinker alltids med dem når jeg har passert en jeg kjenner... Jeg gjør dette selv.. Men kom til å tenke på at man får jo bot for alt mulig om dagen.. Visst man da blinker på en bil som har passert, å det tilfeldigvis ligger en sivil bil bak deg ..Måtte bare spørre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Ser ikke akkurat hvorfor det skal være ulovlig å hilse med bremselysene... Selv pleier eg å blinke en gang med nødblink... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hilser med tåkebaklyset jeg :) Enkelt å greit. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Jeg gir ett blink med venstre blinklys, jeg. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Her i skien, bruker jeg litt forskjellig metoder, hehe.. Ser jeg at jeg kjenner bilen som kommer imot meg, da blender jeg personen med å blinke med fult lysa. Dersom jeg kjenner igjen personen når ansiktet/noe spesielt på bilen nærmer seg, så bruker jeg venstre blinklys. Kjenner jeg ikke igjen personen før etter å ha pasert personen, så blinker jeg en gang til venstre og en gang til høyre. Kjører jeg etter veien og en bil tar meg igjen, som seff skjer veldig sjeldent, så funker bremselysene eller nødblinkene. Aldri hørt noen blitt tatt for noe slikt i Skien. Heller ikke med feil bruk av lys, les: park- og grøftelys etter det har blitt mørkt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by TurboKnut Jeg gir ett blink med venstre blinklys, jeg. Samme her.. enten jeg møter noen jeg kjenner, eller har passert en. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by ClusterOne Samme her.. enten jeg møter noen jeg kjenner, eller har passert en. kaster meg på denne.. men blir vel ofte flere enn ett blink.. blir fort 3-4 kjappe blink ja.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Precious Ser jeg at jeg kjenner bilen som kommer imot meg, da blender jeg personen med å blinke med fult lysa. Du liker og leve i spenning ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 jeg tar ned vinduet å skyter bakover med revolveren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Håkon A jeg tar ned vinduet å skyter bakover med revolveren... neimen for en tilfeldighet, det gjør nemlig jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg