stigsol Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Er ute etter ett nytt motordeksel, det som er problemet er rørsatsen til luftfilteret som kommer i konflikt med originaldekselet. Dette har nemlig luftfilteret integrert i dekselet.. Noen som vet hvilken bil dette dekselet stammer fra? Det er her avbildet i en Octavia RS-P, som såvidt meg bekjent, bare er en konseptbil.. Her er ett bilde av motorrommet i min bil: Håper noen vet noe om dette.. :) Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 hei stig. dette er deksel til en rs-p bilen er produsert for det australske markedet, og ja det er urettferdig. men det bør ikke være umulig å få tak i. jeg skal sjekke med jeg kjenner fra australia imorgen om han kunne sjekket om dette er en smal sak å få finga i. uansett pris eller? noe sier meg at dette er dyrt Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Takker for det:) Hehe, nesten uansett pris hvertfall.. Klart at runder det millionen, må jeg melde pass.. Hehe:) Flott om du sjekker, har ett mindre pent motorrom pr dags dato. Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 han var ikke på jobben idag, skal høre så fort han kommer tilbake Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg