Gå til innhold

golf med panserforlenger, hvordan komme til panserlåsen?

Ranger emnet

TurboAlven

Anbefalte innlegg

Heisann :)

kjøpte med en heilt orginal golf2 1986 model på onsdagen i forgje uke :)

fikk ny emblemfri grill og panserforlenger av en kompis ikveld, veldi greit :)

men jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme til panserlåsen med denne sinna lista på :hvaskjera

noen forslag? :)

tør liksom ikke montere den før jeg veit at jeg får opp igjen pansret uten å nå rive den i stykker :P

en en slik en: http://www.streetdesign.no/?id=98678

bare min er av glassgiber :)

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en panserforlenger blir vell limt/skrud fast i panseret eller sveiset og sparklet for å få en cleanere look.

jeg vet ikke helt hvordan man gjør nå man skal åpne panseret, men jeg mener å huske at det var en eller annen som festet en liten vaier til låsen som han kunne trekke i for å åpne låsen.

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en panserforlenger blir vell limt/skrud fast i panseret eller sveiset og sparklet for å få en cleanere look.

jeg vet ikke helt hvordan man gjør nå man skal åpne panseret, men jeg mener å huske at det var en eller annen som festet en liten vaier til låsen som han kunne trekke i for å åpne låsen.

er vel helst på nyere golf det blir gjort. på venton jeg hadde så var den skrudd fast i panseret og da var det litt mer kronglete å komme til panserlåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er riktignok litt sent ute med svar men;

Jeg sagde av festelista på bad-looken og limte lista fast i grillen med glassfiber og polyester ;) Funker snus.

Har en kompis som hadde bad-look på sin mk3, og denne var skrudd fast i panser. Han smøg handa opp-under og bak bad-looken og greide på en eller anna måte å få dytta inn låsen.

Bruk glassfiber. Enkelt og greit, og sitter som fy. Koster ikke sjorta heller. Sika er en billigere alternativ, men ville ikke stolt på sika'en like godt som glassfiber. Sikaen har så lett for å slippe taket, og da er det gjort. Dersom du skulle være i tvil når det gjalt glassfiber, klipp ut remser, (2x4cm) som du limer rundt om oppå, og inn-i-mellom rillene i grillen. Skal du være sikker på at den aldri skal røre seg, bor små hull i glassfiberen (etter den har tørka, så klart) og bruk små tre-skruer med flatt hode. Om nødvendig, mal toppen av skruhodene svart. Da vises det ikke heller.

Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007

Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999

Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001

Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998

Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986

Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994

Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider