TerjeA Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Hei. Har en dynaBel BF0756 forsterker liggende. Denne er 4*75w 2*200w. 6 kanaler. det eg lurer på er om jeg kan bruke kanal 5 og 6 til 2 stk 6*9 og ikke noen subber som de egentlig er lagd for. altså at jeg bruker kanal 1,2 på frontsett og kanal 3,4 på coax i bakdørene. på forsterkeren kan jeg hente signal fra kanal 3 og 4 over til kanal 5 og 6 med å vippe over en bryter. kan jeg da bruke 5 og 6 utgangene til to 6*9 høytalere i hattehyllen? eller vill jeg bare få bass signal ut fra kanal 5 og 6, altså at det ikke blir noe bra lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 ingen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Har du mulighet for å velge mellom "full" og "lpf" på kanal 5 og 6 da? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 ja det tror jeg,, men den får jo signalene fra kanal 3 og 4.. og der er det jo "full"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Om du kan sette filteret til "full" så går det ja. Da kommer alle de frekvensene som en subwoofer ikke skal spille, ut gjennom utgangen. Altså det du trenger på 6*9ene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg