DidrikHA Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 (endret) Har sliti litt med å få start på min 1.8 liter 1985 mod. batteriet er nytt, og dynamoen lader. bilen starter med en gang med startkabler. senest i dag lot jeg den stå i 20 min på tomgang så skrudde jeg av motoren. men i det jeg vrir om nøkkelsen for å starte den igjen skjer det ikke noe som helst, høres helt død ut, noen som hvet hva dette kan være? Endret Februar 21, 2010 av DidrikHA Skrev feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 inslags releet på starteren muligens? :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 . . . eller tenningslåsen (bakstykket) Hører du antydning til klikk fra starteren? Blir lyset inne i bilen svakere når du prøver å starte? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 tenkte feil der med inslags releet. hadde det vært kleint hadde det ikke hjulpet med start kabler :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73 Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Prøv å bank på starteren når du vrir på nøkkelen. Det kan få innslaget til å slå inn. Da vet du at det er innslaget på starteren. ;-) Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Skal prøve og banke som bare det hehe, hører klikk en gang, men noe teng til lys er det ikke:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Bilen starter som sagt med startkabler. dynamoen fungerer som den skal. etter en liten kjøretur, parkerer, og tar ut nøkkelen og for så å prøve og starte den igjen, men da ikke noe tegn til liv. akkurat som noe tapper eller trekker strøm som f... Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Er du helt sikker på at dynamoen lader? Sjekk hvor mange volt batteriet er på før du starter bilen, og mens bilen går. burde være rundt 14 volt når bilen går. Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Da er vi pån igjen. Har byttet batteri og alt funket som det skulle. da jeg satt fra meg bilen i går på så glemte jeg og skru av sterion, så den gikk i 5 timer. fikk ikke start på den, men med startkabler funka det. da jeg kom hjem tok jeg ut og inn nøkkelen for sjekke om den starta, og det gjorde den IKKE!!!!!!!! samme problem som før. lyset i bilen blir bare svakere og svakere når jeg prøver og starte den. hører klikk når jeg vrir om nøkkelen, men etter et par forsøk hører jeg ikke et eneste klikk.Dynamoen lader, sjekka i stad. Kan det være noe som "stjeler" strøm fra batteriet? Noen som vet hvorfor bilen er syk? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 for å sjekke om noe tapper den ned kan du koble fra batteriet, lade det opp. når du har ladet det kobler du den ene polen på. mellom den andre polen og batteriklemma kobler du et ampere meter. alle forbrukere skal være avslått. du skal da ha en svært lav strøm som går der (klokke og minne til stereo tar litt strøm hele tiden) hvis du ikke har noen stor strøm her er det noe annet galt.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg