MHC_2010 Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Jeg har en Golf IV 2000 modell hvor frontlysene dimmer hver gang jeg bruker vindusheisen og trykker på bakrutevarmeren. Vindusheisen på førersiden ble plutselig litt kranglete i høst, hvor jeg måtte bruke håndkraft for å få heist vinduet opp igjen. Kan det være at vindusheis-motoren er gåen, slik at den trekker mer strøm enn hva bilen klarer å gi? Bakrutevarmer-problemet er et mysterium for meg, så hvis noen har hatt lignende problemer tar jeg gjerne imot eventuelle løsninger eller tanker. Byttet batteriet for en uke siden men problemet har vedvart, kan det være at dynamoen også begynner å bli gåen? Elektronikk er ikke min sterkeste side, så jeg trenger all den hjelp som er å hente... Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 du kan begynne med å måle hvor mye dynamoen lader. gjør dette ved å koble voltmeteret på batteriet og mål hvor mange volt dynamoen lader, mål ved ca.2000rpm Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg