Tuning God Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hvor får jeg kjøpt denna stylingen ? Eller er det hjemmelagt? Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 sideskjørtene og hjulbuebredderne er hjemmelagd. Resten er/har vært mulig å få tak på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Den vingen:eek: ...er vel heimelaga? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Nei mener det er Mattig for Ascona C. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 andre baklykter oxo Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 BMW E30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 mine rykter sier at det er en mann på 60år som lagde denne bilen stemer det?????:eek: Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 De ryktene har jeg også fått med meg ja. Må ha bygd noen biler for å kunne lage noe så gjennomført iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CORSA TURBO Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 ER EN KAMMERAT AV MEG SIN BIL, OG VINGA ER IKKJE HEIMA LAGA NEI Siter NOVA TURBO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hva skjer videre med go'bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 går bilen i norge alså, synes jeg så et bilde av den emd tyske skilter også, men hva får mann ikke til med data. Hvor i norge går bilen nå da???? Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Tysk bil, men kom vel til landet for rundt ett år siden? Den var iallefall på Stavangertreffet:cool: Ufattelig rå og gjennomført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Den vil jeg se alså. digger den bilen. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by CORSA TURBO ER EN KAMMERAT AV MEG SIN BIL, OG VINGA ER IKKJE HEIMA LAGA NEI Er det Mattig-vinge til Ascona C? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 .... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg