ThaLassis Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 hei. Er det noen som har gjort noe med lysene på seat noen gang?? Har en 1,6 sport som jeg har lyst på xenon på, eventuelt noen dioder hvis det fungerer.. Noen som har erfaring?? Eventuelt Hvilke/og Hvor jeg kan kjøpe? Håper noen svarer..:popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Vis du ska ha xenon ska kan du kjøpe det herifra http://www.vvme.com/ :) 3-4 dager så har du de på døra me DHL Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaLassis Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Vis du ska ha xenon ska kan du kjøpe det herifra http://www.vvme.com/ :)3-4 dager så har du de på døra me DHL Nice. takker=) billig var det og.. bare litt usikker hvilke pærer jeg trenger, men får vel bare åpne å ta en titt hvis ingen veit det..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Nice. takker=) billig var det og.. bare litt usikker hvilke pærer jeg trenger, men får vel bare åpne å ta en titt hvis ingen veit det..:P husker ikke i farten, men er i alle fall ikke H4! :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Fjern lys er det H7 og i nær så ere H1 Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Dioder funker ikke på grøftelysa, da er det bedre å kjøre på med H3 xenon kit til de ;) Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg