zleepye Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Turtelleren min virker bare av og til, dette er mildt sagt irriterendes. noen som veit hva som kan være problemet mitt? har en teori om dårlig kontakt en plass, men hvor skal jeg lete? bilen er en mitsubishi carisma 1.6 1996. takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Start med ei Haynesbok el.l. Eller søk etter BGB - big green book. Finn ut om du har tachosignal fra ECU eller godt gammelt fra coil. Hmm, er vel ikke vanlig coil på så nye biler kanskje? Finner du et knutepunkt kan du muligens touche ledningen innpå pluss eller jord etc for å se om du får nåla til å hoppe. NB! Ikke gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør! Jeg vet ikke hva jeg gjør. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg