EyeLid Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ville bare skryte litt av det nivået jeg synes dere har holdt her inne i det siste. Trådene har litt krimskrams, men det sporer ikke helt sinnsykt av som det var mye mer av tidligere, og det er nesten ikke behov for moderering her lengre. BRA JOBBA! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Det var godt å høre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Kan vel kanskje ha noe med at flere av de verste på off topic har bytta bil :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 De kjører mest sansynelig bmw no Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 De kjører mest sansynelig bmw no Neh, vi har bytta til nyere Audi. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Kan vel kanskje ha noe med at flere av de verste på off topic har bytta bil :P Neh, vi har bytta til nyere Audi. Pøh, sjefen av off topic kjører fortsatt sin grønne 1.6... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Pøh, sjefen av off topic kjører fortsatt sin grønne 1.6... Jeg, _eSOo_ og pett3r har iallefall byttet da. Også har jo brunerune slutta å henge her. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Mje, må ikke glemme Knut da... Han har også bytta... Bare meg igjen da, og det lille jeg har å by på av off topic ender jo i Kosekroken :) Så, greit... Du har rett... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Mje, må ikke glemme Knut da... Han har også bytta... Bare meg igjen da, og det lille jeg har å by på av off topic ender jo i Kosekroken :) Så, greit... Du har rett... Det var tider det :) Kunne fort bli litt tull av å til ja:P Fan så jeg savner Audien, alt var så mye bedre da:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg har flyttet inn på VACN siden det ikke var så mange andre der. Men symaskinen har jeg enda. Den går som en.. eh. symaskin. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg har flyttet inn på VACN siden det ikke var så mange andre der. Men symaskinen har jeg enda. Den går som en.. eh. symaskin. Har og flyttet inn på VACN men henger her også.. har heldigvis ikke like ille symaskin som deg! :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Nå får dere ikke briljere med oftopic nå da... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Du la litt opp til det da ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg