Gå til innhold

Hvor mye hk/vekt har din gatebil??

Ranger emnet

Benjii

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Første jeg tenkte når jeg så denne tråden var: "Vennligst skriv info her så biltilsynet kan banke på døra..."

Ikke helt sån men nesten, hvertfall noe lignende har skjedd, de er jo blitt helt gestapo mot trimmede biler, spesielt japser...

dette blir i det fjerne men en kamerat av en kamerat av meg måtte vise sin bil og "benke" den, de hadde hvistnok funnet info han hadde lagt ut i en tråd ang hvor mye effekt som kunne forventes med sån og sån oppsett.

nevner ikke navn eller noe her, men bare ha det i bakhodet alle sammen...

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benji, kan jeg spørre hva alt du har gjort for å dra ut 550hk og 650nm fra en sr20? eller har du CA 18..

Syns det hørtes usedvanlig mye ut til begge modellene sånn helt uten videre.

Selfølgelig skal du få lov til å spørre om det, og selvsagt skal jeg svare ;)

Er en ca18det, eller riktigere Ca18.5det. Kan jo begynne med at alt av innmat er smidd, nye kammer (270) turbo og andre selvsagte ting. Den har også en stage 3 flexichip, så den går på etanol, som igjen gjør at jeg kan ha litt høyere komp i syllinder/stempel tror det var 9.5:1 eller noe.

Er jo flere som har klart å hale ut langt mere enn det bl.a mobnes med ca 700hk. Og gamblet litt på nm, men en med lignende opsett i motor i fjor hadde rundt det. Og er jo 550hk i motor ikke på hjulene (ligger vel på 460-470rwhp)

- 200sx s13

-(x) Nissan 300zx

-(x) Husqvarna 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sån men nesten, hvertfall noe lignende har skjedd, de er jo blitt helt gestapo mot trimmede biler, spesielt japser...

dette blir i det fjerne men en kamerat av en kamerat av meg måtte vise sin bil og "benke" den, de hadde hvistnok funnet info han hadde lagt ut i en tråd ang hvor mye effekt som kunne forventes med sån og sån oppsett.

nevner ikke navn eller noe her, men bare ha det i bakhodet alle sammen...

Yepp, vet det har hendt ved flere anledninger.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadett B veteran, opsett etter det jeg får godkjendt hos SFOOR får se hvor mye det blir til slutt ( man har full rett til å ha to forskjellige opsett på bilen, ett for gate og ett for bane ) men opsett for bane blir etter reglemanget GT2 900 kg ved målgang inkl fører og rundt 300 Hk. Burde bli sprettent det :-)

Men det er langt igjen ennå og et og et halvt hundre tusen til :-) Samler deler og storkoser meg. Hvorfor er man så redd for Synet? De har da ingen makt. Følg regelverket, det skal ikke mye lesing til før du dere kan det bedre en de som sitter på det.

Heldig for meg som har en kompis til Advokat :-) Ikke bøy dere for overmakten.

Endret av BARE B

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider