BlekkUlf Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Hei! Jeg ønsker tilbakemelding på noen bilder jeg har tatt av biler. Hjemmesiden er http://www.ulfsbilder.no Hadde satt pris på litt tips før sommerfelgsesongen begynner igjen :) Siter Ulf Orrem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Å dæven! Jeg satt og runka på bildene av den caddyen. Den hadde såå kledd meg. Titta litt random. Du har fått frem den pene lakken på BMW 320CIen. Og lekker effekt på bybildet, tenker da på gatelysene. Vakkert. Ellers var det brukbart mange pene bilder der. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlekkUlf Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Takk for det! =) Siter Ulf Orrem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Å dæven! Jeg satt og runka på bildene av den caddyen. Den hadde såå kledd meg. hah! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Eg ser du er frå Molde, det er der Moxy held til. Kan du ta eit par bilder frå Moxyfabrikken? Iallefall bilbilder utanfor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg