chrmyhr Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 (endret) Jeg holder for øyeblikket på og bygge opp en ZX Volcane. Har du tips eller holder på med et tilsvarende prosjekt? Har 2 veldig bra delebiler stående. En 2.0 160hk vts bensin motor, og en 1.9 D. Endret Februar 25, 2010 av henne Endre overskrift kan du gjøre via "Edit" og så "Go advanced" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Hei, du trenger en bedre trådtittel. Og forsto ikke helt hvor du ville, men eventuelt kjøp/salg skal ikke gjøres under bilmerker, men i eget underforum. Lykke til! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrmyhr Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Min første gang på ett forum :P så dette kan jeg ikke hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg