asus1 Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Noen som veit om perfekte sladdeveier/plasser osv i oslo/follo/østfold området? med mulighet for lange fine sladder, så skriv det gjerne ned her eller send meg PM :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 (endret) Rett ved Sharifs! Industriområdet der! INGEN biler, lang slette med svinger! Kan ligge fint ligge bredt i 90+ for veien er brei.. Forresten.. hvis du skal sladde der må du dra sent på kvelden.. hvis ikke kan du risikere et stygt møte med en lastebil eller lignende. Endret Februar 24, 2010 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Fra skrukkelia til lygna er fett oppover! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Rett ved Sharifs! Industriområdet der! INGEN biler, lang slette med svinger! Kan ligge fint ligge bredt i 90+ for veien er brei.. Forresten.. hvis du skal sladde der må du dra sent på kvelden.. hvis ikke kan du risikere et stygt møte med en lastebil eller lignende. Takk for tipset :) det skal vurderes :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asus1 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Fra skrukkelia til lygna er fett oppover! Takk for tips :) men det blir litt i lengste laget og kjøre for meg bare for og sladde syns jeg ^^ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Verd å sjekke ut, 100+ svinger med lite, svært lite trafikk! Og hvis du er litt våkhals er den en fin vei fra Hurdal torg til Minnesund. Masse svinger, bratte stup og lite biler. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 ....Utenfor ditt lokale politikammer:thumb:tannløs: Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badbug Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 industri området i vestby. ved asko øst og på nye industrien i kjenn. men nå går det mot vår så er vel tørre veier omtrent på alle industri områder. Siter 1966 Fiat 1100r 1987 Audi 100turbo quattro 2002 Fiat stilo 1994 mitsubishi galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 (endret) tjah, har NOEN av dere her baller til å leke seg skikkelig vet jeg om 2mil med ubebodd vei der du kan herje nærmest fritt i fart helt opp til 160KM/T. dette er rundt jessheim/maura området Hele turen totalt fra Jessheim Nord, og til du er på toppen av hadelandsåsen, er rundt 35km tenker jeg, så har du å kjøre på hadeland sia også + halv-1 mil. så har du turen tilbake igjen! og her går det F O R T! du kan kombinere opp til 12-15svinger om gangen og det går som regel ikke under 100 men her er det for mye svada og prat prat at det ikke er vits å annonsere engang!:) ulempen er at du K A N møte på biler:) Endret Mars 2, 2010 av DRFT-R Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Verd å sjekke ut, 100+ svinger med lite, svært lite trafikk! Og hvis du er litt våkhals er den en fin vei fra Hurdal torg til Minnesund. Masse svinger, bratte stup og lite biler. tenker du på minneåsen? det er ikke akkurat no vei for en amatør for å si det slik du tenker vel på denne veien? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 tjah, har NOEN av dere her baller til å leke seg skikkelig vet jeg om 2mil med ubebodd vei der du kan herje nærmest fritt i fart helt opp til 160KM/T. dette er rundt jessheim/maura området Hele turen totalt fra Jessheim Nord, og til du er på toppen av hadelandsåsen, er rundt 35km tenker jeg, så har du å kjøre på hadeland sia også + halv-1 mil. så har du turen tilbake igjen! og her går det F O R T! du kan kombinere opp til 12-15svinger om gangen og det går som regel ikke under 100 men her er det for mye svada og prat prat at det ikke er vits å annonsere engang!:) ulempen er at du K A N møte på biler:) jeg er LETT med på den turen en dag jeg har litt bensin! send meg nummeret ditt på pm a! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Veien fra ås til hobøl mellom Kroer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 HYSJ!! ikke del den veien der! den har jeg hatt for meg selv i 2 år nå vil ikke møte andre der inne! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 tjah, har NOEN av dere her baller til å leke seg skikkelig vet jeg om 2mil med ubebodd vei der du kan herje nærmest fritt i fart helt opp til 160KM/T. dette er rundt jessheim/maura området Hele turen totalt fra Jessheim Nord, og til du er på toppen av hadelandsåsen, er rundt 35km tenker jeg, så har du å kjøre på hadeland sia også + halv-1 mil. så har du turen tilbake igjen! og her går det F O R T! du kan kombinere opp til 12-15svinger om gangen og det går som regel ikke under 100 men her er det for mye svada og prat prat at det ikke er vits å annonsere engang!:) ulempen er at du K A N møte på biler:) Jævla humpete den veien da... holt på å hoppe utti det tjennet på toppen der en gang... Det var skummelt... Minnåsen er fet! Rekorden der på sommerføre med bil er på 6,5 minutt fra torget til sletta på andre sia. M.Schanke som fiksa den biffen... Kjørte med trimma moped på rett under 7 min, men jeg kjørte der hver dag hele sommeren også da... :D Men det er mange som har ødelagt både seg sjøl og utstyret oppi der. har selv lite følighet i høyre hofte etter et møte med asfalten i en av svinga der... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Dessuten hadde vi en jækla fin isbane på sjøen her på over 2 km men den har snødd igjen nå desverre... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg