Gå til innhold

Ratt og pedaler til Xbox 360 og Pc

Ranger emnet

Bekklund

Anbefalte innlegg

Har begynt å spille å spille AKU, men har bare demoen enda. Spiller også Forza 3. I den sammenheng skulle jeg hatt et ratt med pedaler. Har sett på Fanatec, men det vart litt dyrt, har også sett på Microsoft Hjulet, men finner ingen som selger det. Har rota litt rundt Google, men finner ingen ting. Så da spør jeg henne. Er det noen som har et bra ratt med pedaler til Xbox 360 og PC?

-Bekklund

Endret av Bekklund

-Bekklund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=133972 Noen som vet om dette fungerer på Xbox 360 også?

hei, ser du lurer på ratt til Xbox360 og pc.

rattet du linker til funker kun på PC og Playstation

Desverre er den eneste muligheten hos Fanatec foreløpig i allefall (Porsche 911 Turbo S). PS3 og PC går greit om hverandre men ikke 360.

Fanatec Porsche 911 Turbo S rattet kommer på rundt 4000kr.

MS Xbox360 rattet ca 1000kr.

Logitech DriveFX ca 800kr.

Selv har jeg sistnevte, men skal kjøpe et fanatec ratt senere i år. DriveFX rattet har ikke FF men FX, dvs. den gir rykninger i rattet når en kjører over curbs, hjul løft, sladd samt gir skift, men savner FF. MS rattet er vel det beste alternativet hvis du vil ha FF for en billig penge. Men prøv å spar til Fanatec hvis du spiller mye bilspill på forskjellige konsoller, denne går jo på alt!!

Håper dette ga svar på noe!!

Torstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanatec har paddelshift, om det er godt vet jeg ikke, men det ligger i samme sjiket som G25/27 og det er et kjepe godt ratt. pedalene går ikke om hverandre når det i utgangspunktet er clutch. har lest at g25 pedaler (mulig stick-shiften også) skal kunne gå sammen med Fanatec ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider