stigare Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Baldrick Komplett "kjørekurs" som ender opp med at han skal kjøre en ekte Formel 1 bil... og kammeraten min er ikke litt interesert i bil engang... URETTFERDIG!!!! Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke var bil intr. i det hele tatt... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Hahhahha!! :D Høres ut som en taper for å si det mildt. Den dagen jeg kjører rundt med fulle fjortisser i bilen så er det noe alvorlig gærent. IKKE FAEN om jeg kjører fjortistaxi. De skal ikke få lov å sitte i bilen min å skjemme ut både meg og bilen min fucku word Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg