Gå til innhold

Kasser til 6x9. Fungerer dei?/Nå: Bilstereo til Porschen

Ranger emnet

todleif

Anbefalte innlegg

Da har eg gjort litt med bilen. Klarde selfølgeligt å gløyme kamera, so det vart berre etter bilde.

Her er ei dempa dør:

IMG_0663.jpg

Er dempa på innsiden av døra og.

Er litt trangt å komme til, so det blir nok at eg bruker høgtalerledningen som er i døra ifra før

Høgtaleren passer selfølgeligt ikkje i døra, so eg må lage eller kjøpe ein baffel. (ikkje noke stort problem)

Er litt verre å finne plass til diskant.

Eg har ikkje noke utstyr til å lage eit lite hull i dørtrekket. (og so er det trangt å få ny høgtalerledning igjennom døra)

Kanskje eg fester diskantene nede på dashen. Under og til venstre for lysbryteren på venstre side.

Og under og til høgre for hanskerommet på høgre side.

Eg tenkte på dobbelsidig tape eller borrelås for å feste diskantene.

Tips mottas med takk!

IMG_0665.jpg

IMG_0668.jpg

Har montert spilleren, men ikkje tilkobla den. (ramma rundt er ikkje montert)

Henger og att ledningene ifra forrige spiller. (sjå siste bilde)

Dette blir nok ordnet opp i seinare. (vsr ikkje isokobling)

Det blir lagt opp 25mm2 kabler ifra batteriet. Bruken ein splitter inni kupéen for å dele speningen til spiller og forsterker.

Forsterker blir plassert under høgre sete.

Delefilter blir passert inni kupéen ein plass. (under venstre sete?)

Dette er planen for øyeblikket. Har dere andre forslag, so er det berre å lufte dei her! :)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempebra todleif, du har en av drømmebilene mine der sånn, veteran neste år også som en bonus!

Ja, er veteran neste år, men forsikringen er ikkje so altfor verst no heller. (5000,- i året)

Er umuligt å ikkje smile når ein setter seg inn i bilen og starter opp motoren! :)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider