sierdudet Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 kanskje du kunne prøvd å få tak i den siste bassern din her? jeg vet di har di. http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=42&cat2=142&id=1642 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 er der jeg har handlet den ene fra. men er jo L7 jeg har. og L5 synes jeg ikke fargen er fin på, så vanskelig er jeg :P men takk for forslaget :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Beklager stian men må ta en liten OT: takk sierdudet! Jeg fant endelig det manglede subelementet til kassen min! Og som du sikkert vet Stian, så mangler jeg et :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 (endret) Og da er det tid for en liten oppdatering. skriftlig sådan, over planer med bilen i vinter, da den nok blir stående denne vinteren, selvom det ikke var mitt største ønske:P grunnen til dette er at registerkjeder røk på vei hjem fra Bergen. Så da er det nok motorbytte på gang i vinter, så er intressert i en 2,3 8v motor, men er usikker på om jeg skal bygge om til manuell eller ikke? Hva synes dere? passer alle motorene om hverandre, med tanke på ledningsnett, tenningsmoduler osv? Vet at det meste kan flyttes over av følere mm. andre planer for vinteren er å få byttet speildekslene, støpe nye forskjermer og lakket dette, mulig lakk av frontfanger og. Reparere 16v styling fra den andre bilen, (bruke den som delebil)? (den og:P) lage ny leppe og innfestning til grøftelys bak fangeren (noen som har idè på hvor jeg kan få kjøpt noe 5mm flattjern? og sist men ikke minst få ferdig anlegget, håper hvertfall veldig på det! har og noen planer om å støpe dørtrekk i glassfiber, og lage diskanthus mm. men får se hvordan tiden strekker til :P ellers er det bare å komme med tips og triks som jeg kan ha bruk for :) Endret November 17, 2010 av imloud2 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 dette så jo fantastisk ut! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 takk for det :) Og da har jeg igrunn bestemt mog for hva jeg vil gjøre med bilen:) det blir til å sette over motor mm fra den andre jeg har stående, og kaste den. utover det skal jeg og få byttet alt av foringer i understellet med polyforinger:) samt å få den litt lenger ned mot bakken foran. noen innspill? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 hvor kjøper du byggskom? og lager du de ringene selv? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 byggskum handlet jeg på optimera, (monter) men skjekk pris for all del :) men vil jo anbefale om du skal bruke bare litt av gangen, å kjøpe en fugepistol. dette her de bland annet på biltema. ja, har laget de ringene selv. bare lagt høyttaleren opp ned, målt høytalerens dybde, for hvor mye den bygger på kanten. deretter frest dette for hånd. litt dritt arbeid, men hva gjør man ikke for syns skyld :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 skrudd som juling de siste dagene, selvom det faktisk er en tanke kjølig ute xD gamle motoren er nå kommet seg ut av bilen, og den som står i delebilen blir plukket helt ut i morgen. denne blir det da byttet kløtsj og kanskje svinghjul på, grunnet forskjellige tenningsmerker. har ikke all verden med bilder, men det kommer noen når galskapen er på plass igjen:) noen som forresten vet hvor jeg kan få kjøpt tynnere fjærputer? skulle så gjerne hatt bilen litt lenger ned mot bilens kontinent (asfalten) foran:) noen som har noen inspill? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 skrudd som juling de siste dagene, selvom det faktisk er en tanke kjølig ute xD gamle motoren er nå kommet seg ut av bilen, og den som står i delebilen blir plukket helt ut i morgen. denne blir det da byttet kløtsj og kanskje svinghjul på, grunnet forskjellige tenningsmerker. har ikke all verden med bilder, men det kommer noen når galskapen er på plass igjen:) noen som forresten vet hvor jeg kan få kjøpt tynnere fjærputer? skulle så gjerne hatt bilen litt lenger ned mot bilens kontinent (asfalten) foran:) noen som har noen inspill? :) ta av hjelpefjæren hvist det er coilovers du har? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 er opphengsarm der fjærer og dempere stå hver for seg, altså ikke han macperson(: derav at det er fjærputer øverst på fjæra, som da er mulig å bytte, vil gjerne ha dem der, så det ikke ruster mer enn nødvendig. I værste fall, kan man jo alltids støpe til 2 deksler/plater som man kan legge mellom fjærskåla og fjæra :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 det er jo are en måte og finne ut det på da :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 prøve og feile:) er det man lærer av har jeg hørt:P men takk for inspill fordet :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 har jeg hørt OG opplevd! det funker faktisk(av og til) :klovn: Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 skjer det noe mer her da? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg