imloud2 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 (endret) Et lite bilde tatt i sort hvitt:) øhm, feil bilde :uhhmmwhat?: var dette jeg tenkte: forresten, noen som har en brilliant idè på hvordan jeg kan få nærlysene til å fortsette å lyse når jeg vipper over til fjernlys? blir nok vasking i kveld, samt bytte av ei pære i instrument huset, som har bestemt seg for å begynne å blinke:S :P ha en flott lørdagskveld alle sammen:) Endret Januar 29, 2011 av imloud2 feil bilde :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 nice med lysene! god helg til deg også! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Takk for det:) Lenge siden det har skjedd noe her nå. Da jeg går på skole, og kun er hjemme i helgene, så hender det at det er begrenset av hva man får til. Men man har da omsider fått tak i en sub til, lik den jeg hadde fra før av, så nå har jeg endelig 2 :D Utover det, så har jeg mannet meg opp til å få bestilt pkk til bilen, så det skal finne sted førstkommende tirsdag, så får man se hvordan det går:) blir nok en tanke bytting av pærer, baklykter og ratt før da :race I tillegg har jeg begynt å dra trekket av ett sett med dørtrekk, for så å lage meg et sett i glassfiber. vurdere også da å sveise muttere i dørene for å feste dørtrekkene med et symetrisk antall med unbrakoskruer, noe som da vil gå igjen i hele bilen, ka folket kan tro om det? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Gromt prosjekt! :D Liker gamle Mercedeser, og denna er ikkje noko unntak! Likte spessielt korleis du gjore det med støping av bagasjerom og lysa i fronten! :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 (endret) ka frontfanger du bruker? mvh Styling Endret Februar 26, 2011 av Styling Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 ka frontleppe du bruker? mvh Styling Det er ikke leppe, det er en BBS Frontfanger ;) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Takk for det 740Bjørn:) satser på at det en dag blir slik som jeg vil ha det:) Som bzerk sier her, så er det den bbs fanger, og de er ikke alltid like gode å få tak i. leppa under bbs fangeren er en jeg har laget selv, men ny en skal bli laget før gol i Mai håper jeg på:) da jeg ikke har fått forseglet mdf plata helt, og den da har svulmet opp. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Takk for det 740Bjørn:) satser på at det en dag blir slik som jeg vil ha det:) Som bzerk sier her, så er det den bbs fanger, og de er ikke alltid like gode å få tak i. leppa under bbs fangeren er en jeg har laget selv, men ny en skal bli laget før gol i Mai håper jeg på:) da jeg ikke har fått forseglet mdf plata helt, og den da har svulmet opp. veit du tilfeldigvis kor eg kan få tak i en bbs fanger? syns den her helt råå... pm megom du har en liggene eller vet om noen som har så blir vi enige om en pris;) Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 ser de selger det her, men da tilkommer jo frakt og toll. men det kan jo være noe å tenke på:) og har faktisk en liggende, men den er ikke helt komplett desverre. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 ser de selger det her, men da tilkommer jo frakt og toll. men det kan jo være noe å tenke på:) og har faktisk en liggende, men den er ikke helt komplett desverre. hmm, trur du den passer på en W124? eller må eg til og modifisere den da? Mvh Styling Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Den som er ment for en W201 passer nok trolig ikke på en W124, men ja, det er nok mulig å modifisere en, eventuelt gå inn på W124 på den nett siden. der har zender en fanger som er ganske lik:) hvis ikke er det jo mulig å lage et avstøp av den fangeren jeg har, for så å modifisere den til å passe en W124 fanger:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ok, Takk for hjelpen ;) bare Digger bbs fangeren .. :) Digg prosjekt du ahr btw. Mvh Styling Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Bare hyggelig :) takk for det :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 I morgen er det klart for den store dagen:P og da i går, så måtte det jo selvfølgelig begynne å vibrere under bilen ved pådrag, så var under å kikket i dag, og kan nok tro denne er synderen: så nå er denne byttet, skal ta noen fler bilder av hvor galt det egentlig ser ut :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 snasent :P Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg