imloud2 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Da har jeg fått dommen på eu-kontrollen og den lyder som følgende: 2. retningslys- deffekter venstre side 2. defekt hjullager h.bak 2. farlig rust i bærende konstruksjon - fjærtårn h.s foran så er ikke så alt for galt :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Høres ut som gode nyheter! :) Etter det du fortalte i helga så virker det som et bra resultat, men hva skal du gjøre med farlig rust i bærende konstruksjon? Er det mye å sveise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Må få lånt eller leid et sveiseapparat, så er det bare å bytte innerskjermen foran:) kapper bare av den bilen her hjemme som jeg skal kaste;) så hvis noen har et sveiseapparat, så skrik ut :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Dagens arbeid har bestått i å kappe ut og "lime" inn :P det så ikke så galt ut til å begynne med, men når man begynte å pirke....... lar bildene tale for seg :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Her er en liten filmsnutt av hvor avstiva den skjermen var :P Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Latterlig bra prosjekt! Liker at du gjennomfører alt på en proffesjonell måte :) Ser veldig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 HAHAHA! Innerskjermen din ser ut som Frankenstein's monster! xD Sykt bra at du faktisk gidder å gjøre det.. :P Jeg har gitt opp rusta på Skropelen min :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Takk for det:D Er jo dette jeg er utdannet til, så burde jo kunne det:P Men dette blir nok forhåpentligvis bare en midlertidig reperasjon, da jeg senere ønsker å pusse opp hele bilen og da ta alt av rust, bytte ut det jeg har sveist inn nå med ny del som er hel. samt overhale understell mm. hehe, ja det så jo ikke helt bra ut for å si det sånn:P så blir nok greiere enn det det var når jeg blir ferdig:P ja, ser den, men var det ikke fantastisk mye og på den da? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Litt bilder av dagens arbeid:) har også fått montert alt igjen, men ikke fått tatt bilde av det, da det foregikk i mørket i kveld med lommelykt:P skal nok også lakke oppi der en gang til til sommeren, hvis det blir litt bedre temperaturer og vær til å stå ute xD Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 lovet dere et par bilder av denne berømte balatakoblinga, lar de tale for seg selv, så er det lov til å komme med dummer kommentarer etterpå xD Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 flott arbeid som vanelig stian ;) et stk bøylig og fin i formen balatakobling :P Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Takk Takk :) ja, den var i form den:P har og da blitt inspirert av bzerk med dette bildet: Men jeg skal da lakke dem i bilens farge i stedenfor sølv:) så får man se hvordan det blir, resultatet blir nok tatt bilde av og lagt ut her:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Tenker du på bare nålene eller alle instrumentene? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Bare nålene:) satser på at det lar seg gjøre i helgen:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 veit du fargekoden på bilen? :) Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg