bzerk Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 702 :) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 (endret) Fått gjort et littegrann fornuftig da:) hadde jo laget til slik at det var plass til 2 subber, og dette var før jeg hadde begge 2. men da jeg prøvde å sette i begge 2 før i dag, så har også kuttet av en bit av hattehylla som er blitt skummet igjen, for å lage til at det er plass til bremselys i hattehylla:) noen som forresten kan være intressert i en batterilader av denne typer? send meg en pm skal jo og ha blinklys i speilene med tiden, liten prøve montering: Endret Mars 13, 2011 av imloud2 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galest Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 (endret) Blir nok artig dette du :carwash: Endret Mars 25, 2011 av Galest Siter Det er bedre å fise, enn å sprenge en tarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Oppdatering! :D mye kleint det nettet der jeg holder til for tiden. men har fått gjort en del da:) lar bildene tale for seg selv, så kan det heller hagle med kommentarer etterpå xD Hattehylle: Det kommer kanskje spørsmål om den lille kanten i byggskum bakerst på hattehylla, og den er til bremselys:) dioder kjøpt på ebay: litt støping: A-stolpedeksel: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Fått gjort et bittegran denne uka også da:) lagt hattehylla i bilen: og pusset en av 4 felger: hvis det er noen som lurer, så ja, det er samme type felger som det er på vinterhjula, men disse er da 17" så om det blir sommerfelger på en annen bil eller om de blir solgt når de er ferdig fikset vil tiden vise:) har også kommet frem til at det blir mellom 50 og 60 dioder til bremselyset, og det er jo fint! :D Hvis det er noen som lurer på noe, så hyl ut! Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Fått gjort litt fornuftig denne uken og, da i form av felgpuss. Og har da latt sommeren komme på bilen og:) og da ble det fra slik til slik: hadde og besøk av en kamerat som vasket sykkelen sin ;) har også byttet fjærputene foran, for å få den litt lenger ned i nesa, så får vi se hvordan det går seg til etterhvert :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Selvom det ikke har blitt oppdatert her på en stund, så skjer det da både saker og ting, det vil i hovedsak si ting som er slikt tidkrevende pirkearbeid. så det jeg har fått gjort er å pusse og støpe hattehylla, pusset og spakler speildeksler, støpt irma på a-stolpedekselet, dette dekselet ser jeg at det nok kan ta både vinter og vår før jeg blir ferdig og fornøyd med:P hovedgrunnen til at jeg vil ha instumenter i a-stolpen er at jeg etterhvert ønsker meg en dobbel din enhet med alt stæsj :) Jeg har da mine planer:) bilder kommer, stay tuned :D Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Dere ble lovet noen bilder, så her kommer det noen da:) speildekseler: pusset med 600, deretter sparklet, pusset med 180, også feid over med 400 (dette 2 ganger) skal nå pusses opp til 1000, så füller, deretter pusse med 1000 våtslip, da er de klare til lakk etter min mening:) A-stolpedeksel: gravd ut byggskummet inni, og fant ut at jeg kan tre ledningene inn under plasdekselene jeg har som form, da jeg satt de litt over selve a-stolpedekselet, fiffig :D måleren passer i den første, men det kreves litt justeringer for å få dem i de 2 andre nedenfor, men det skal man da få til:) sjekk klaringa til solskjermen ;) nydelig skygge på panseret <3 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Joda, fått gjort litt i dag også:) lar det bare tale for seg:) pusset spaklet og pusset med langtrådet glassfibersparkel a-stolpedeksel Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Blir bra med bremselys i hattehylla. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Takk for det :) Fått vasket bilen i dag da, så noen få bilder :) noen som ser en liten forranding her? :) disse må pusses og lakkes med klarlakk minst en gang til :P Litt av det baki: håper på å få gjort en del oppi her i sommer:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Blitt en utrolig pen bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Takk for det:) håper det blir supert den dagen jeg blir ferdig :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swigg Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Flott arbeid :-) Siter ¤ Mercedes Benz w201 84' 2.3 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galest Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Tror jeg ser forandringen :D Siter Det er bedre å fise, enn å sprenge en tarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg