imloud2 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Tror jeg ser forandringen :D hva da? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swigg Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Nytt ratt :-) Siter ¤ Mercedes Benz w201 84' 2.3 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Håper ikke jeg danser for mye i salaten nå, men du skulle hatt noen andre frontlykter, noen som ikke var så "bling". Ellers ganske pen bil ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ikke nytt ratt nei, lakka turteller nåla ^^ Du kan mene akkurat hva du vil. så det er ingen problem, men de blir nok ikke byttet skal du se:P har 2 biler til som skal shines opp etterhvert, og det blir nok ikke samme lykene på dem :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 (endret) En liten hattehylle oppdatering:) Tapet kanten på subbene og la dem feil vei oppi, for å kunne lage kant på fremsiden av hattahylla også. noen runder til med pussing, et lag med füller og slipe dette, så er den nok klar for å trekkes:) skal og selvfølgelig bore hull til bremslyset og koble opp dette :) Endret Juni 12, 2011 av imloud2 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 utrolig kult.. hadde vært morro å sett nærmere på bilen din! mandalitt her =) og merce-frelst =) hehe Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Takk for det =) hmm, det er jo bare et lite stykke :) må vel muligens bort å kikke litt da =) Men en liten oppdatering, blir forhåpentligvis fler fremover også :) De som er kjent med disse bilene, vet at det er mangel på koppholdere, og nå er jeg blitt den lykkelige eier av en statoil kopp, så må man jo ha plass til den ;) Kom på at jeg hadde en midtkonsoll liggende i type stygg farge, men med den braketten jeg trenger når jeg skal bytte resten av midkonsollen. så da kommer noen bilder: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Lenge siden det har blitt noen oppdatering her nå. men det kommer en aldri så liten en nå :) Har da handlet meg noen nye vinterfelger, som ser slik ut: Har og handlet meg et sett til med sommerfelger, da 8*16 bbs felger :) kommer bilde av dem plutselig :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 16x8 felger :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 whatever, du skjønte hva jeg mente. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 yeah :) så bra ut :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 meget lekkert ;) Blir vel garantert den eneste med AMG felger som vinterfelger :P Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 bra ;) Ja, det er vel stor fare for det, hvertfall på den type bil :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 16x8 felger :) skrives vell strengt tatt 8x16 ;) :P eller om du leser inni felgen så står det "8j16" ivertfall på de fleste :P men må få opp noe skiklige bilder av hele bilen no da :) nerma seg bra no :D Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Det kommer plutselig :) men den fortjener en vask og litt polering før den ser respektabel nok ut på et forum ;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg