j_loftaas Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 hehe, vell tror den er ganske så respektabel uansett ;) verre med min :P den sjemme ivertfall ut hele nabolaget her :D :P jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomL86 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Veldig mye bra arbeid! Bilen blir knallfin! Fortsett med det gode arbeidet :) Fin 190 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Takk for det :) Og nå, på tide med en oppdatering :) først ble det lovet et bilde av bbs sommerhjul: ser slik ut: nedplukking av understell på delebilen: fått på dekk, og fått vinterhjula på bilen :) ventilhetter som skal på:P : Har og kost meg litt inni bilen som: før: underveis: etter: byttet pærene til dioder og:) bortsett fra den til spylervæska, for det er ei anna pære -_- holder på med benk i garsjen og, så er det jo en liten mulighet for å gjøre noe der ute når været er i mot en :P Og ja, til de som lurte, så er det bestilt senk, som senker mer enn det som er på nå :D Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjessing Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 fett prosjekt! skulle ønske eg hadde det pågangsmotet du har! :) keep up the good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Takk for det :) skal ikke se bort i fra at det skjer noe mer etterhvert :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Sykt bra!!!=) Utrolig imponerende! Er det byggskum du bruker?=) har selv tenkt på det i mange tilfeller=) Genialt!=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Takk for det :) byggskum ja, vanvittig greit! eneste er at det kan "slå" seg hvis man støper rett på det. og senken har jeg fått, men er trolig feil :/ Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2011 God jul å sånn :) ble 60 senk og nye baklykter og litt småpell i pakke fra meg til meg :) har ikke fått lyktene enda, men håper dem kommer :) Men fikk vasket bilen litt i går, og da ble det noen påfølgende bilder i finværet :) Har og fått mer Eklasse look alike drl, så håper på å få lagd leppe/påbygg på fangeren når det begynner å bli litt mer levelig temperatur ute :) ha en flott dag folkns :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2011 Ja, nå lå den ganskje greit :) veldig pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swigg Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hvor fikk du kjøpt 60mm senk? Fantastisk bra utseende på 190'n nå ;-) Siter ¤ Mercedes Benz w201 84' 2.3 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 fikk tak i det hos stylingtech oppe i levanger. hyggelige folk med en fantastisk service! er h&r fjærer med papirer. takk for det :) blir nok hakket bedre med sommersko :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swigg Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Takk for det, har du noe peiling på pris? fant de ikke på nettsiden deres :-) Siter ¤ Mercedes Benz w201 84' 2.3 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Fin W201 du har, eneste eg ville gjort anderledes er gjerne frontlyktene men det er no hver sin smak! :) Siter 1994 S124 E220 -WDB1240821F276126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Fin bil du har der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Takk for det, har du noe peiling på pris? fant de ikke på nettsiden deres :-) ring dem dirrekte :) koster 2800 pluss frakt :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg