imloud2 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 har da fått prøvd sommerhjula forran, og velger å gå for 215/40-16:) noen bilder: bbs 195/40-16 vs amg 235/40-17 klaring til jekken med vinterhjul: ja, jekken er 7,6 cm høy. klaring til fangeren, blir flott med ei leppe her :) noen som vet hvor jeg kan få tak i 5-6mm tykt flattjern? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 (endret) en lille oppdatering :) Godt å få gjort noe igjen:) Lar vel i hovedsak bildene tale for seg :) Leppa blir 3 delt, men det er ikke noe som vil se rart ut, bare vent å se :) (og ja, den skal "kles" med noen lag glassfiber) Endret Februar 10, 2012 av imloud2 dolebbt bdile Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 det har sjedd litt, selvom det har vært stille her. men ting tar litt tid og :P leppa: nye c-stolpedeksler som skal pyntes med led belysning :) den ene ringen til subben var deffekt, da må man lage mal, og lage nye: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 litt virke i dag og :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Texaco Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 hva heter den frontfangern du har?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 er en bbs fanger :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiti Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Noe nytt? Siter Kjærlighet produseres i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Noe nytt? Holder fremdeles på med denne leppa, det tår litt tid, når den blir såpass tykk, Men har fått pusset kanten på bbs felgene, så kommer bilde av dem en av dagene, så det gjenstår å vaske innimellom alt, fjerne taperester etter gamle lodd, og få på nye dekka som kom her tidlig i uka. også har jeg fått montert ny sort elektrisk antenne. ligger og en trådløs boks til sentrallåsen å venter på meg :) så litt har jo skjedd ^^ Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Leppe teaser: deler til leppa: bbs: klaring til "busshumper" og delebilen fikk siste reis... Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Du er jammen meg flink! Begynte å ren lese de 4-5 første sidene, så måtte jeg gi meg :) Ble for mye lærdom på engang :D hehe. Skal ren lese resten senere, kan nok lære en ting å 2 av deg :) Fått masse gode ideer til min 190 også! Hvor får en tak i BBS leppe? Eller Lorintzer leppe? Har sett en del på Evo kit. Men blir litt overkill... Spess siden jeg bare har en 2.0l i min ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 For et prosjekt! Tenker spesielt på alt arbeid du har lagt ned med glassfiber, bygging av anlegg osv! Har aldri vært noe Mercedesfan men må si at denne bilen er GROM! :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 For et prosjekt! Tenker spesielt på alt arbeid du har lagt ned med glassfiber, bygging av anlegg osv! Har aldri vært noe Mercedesfan men må si at denne bilen er GROM! :D mange takk for det :) og nå en oppdatering. leppa er jo ferdig for denne gang, for de som ikke har fått med seg det. også har jeg i disse dager begynt på litt selvbygde baklykter:) tenker det blir ca slik tetthet på bremselys: blinklys blir mellom pennestrekene. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Det der ser morro ut:) Sku likt å lært noe av det selv faktisk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Det er bare å begynne RsTurbo94.. ;) Alle har lært det én gang.. Så bare å prøve :D Liker designet på de nye baklyktene forresten, men lakk PCB-kortet først! :D Jeg lakket mine kort svarte for å få en mørk look.. Mer bilder her: http://www.bilforumet.no/andre_forum/teknisk/286919-lage-egne-led-baklykter-hva-trenger-jeg-potensiell-prosjekttrad.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 det er bare å prøve seg frem ja :) men skal legge ut rikelig med bilder til deg :) ja, var planen å lakke dem sort matt, måtte bare prøve å se ;) blir nok gjort noe i dag også :-) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg