imloud2 Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 litt bilder av helgens virke. frykter at dette overhodet ikke passer i bilen;) og hvis det da ikke gjør det, så river man det av og gjør det en gang til;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 oppe med fulgene i dag(: ble liggende i senga å fundere litt før jeg sto opp og tok fatt på painten, og tenkte å legge ut ideen her for å se om det er noe respons;) funderte litt på den kassløsningen som ble vist på første siden her, og lurte på om det går an med 4 subber med samme løsning, slik som dette: litt dårlig tegning kanskje, derfor jeg har merket noe av det, og laget en enkel og, for at dere kan "legge den sammen" i hodet selv:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 var jo så fint vær i dag etter at det snødde som f... i går, noe jeg i sin helhet synes var totalt unødvendig, da jeg egentlig er klar for litt sommerdekk :m'm: så siden det var litt varmt, også kalt genservær, så ble det litt ommøblering på ekstralysene, da jeg ville ha alle 4 foran bak grillen før: det ble ingen bilder under selve prosessen da jeg var litt ivrig etter å bli ferdig for å se resultatet:) det jeg har gjort er å legge om litt ledninger, og lodde og tape i stedenfor kabelsko, da tenker sikkert mange, for en jobb når man skal bytte pære, da sier jeg, jaja, så får jeg heller bruke 5 min ekstra;) brukte også plata jeg hadde foran, og satte den bak. bøyde den til med tre knekker, grunnet støttestaget til panserlåsplata. kan ta fler biler hvis ønskelig. ferdig: byttet fangeren i samme slengen og: ka synes folket? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Ser bra ut men hvordan ble lyset? Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 er jo ikke justert riktig enda, men lyser en god del bedre enn med bare di orginale:) skal se om jeg finner en hvit vegg i morgen å halvjustere litt. skal og montere xenon i di med tiden Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 fått pusset nesten ferdig dekselet til kofferlokket nå, blir nesten synd å trekke over hele arbeidet:P har og fått skrudd det fast med m6 skruer med umbrako hode Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 har vært en tur på klysa i dag og handlet litt småpell som jeg skal eksprimenteres litt med. som sakt mange ganger før, så skal alt prøves og feiles;) og denne gangen skal det lages hus til downlights som skal monteres i hendholdsvis kofferlokk dekselet og eventuelt i c-stolpe dekslene. kommer bilder oog slikt når jeg har vært i kjelleren å kost meg;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 da var det litt bilder da, etter at folk forhåpentligvis er veldig nyskjerrige;) hadde et sett med deksler som var ment for diskanter egentlig, men men en liten prøving på kofferlokkdekselet og: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 gutten som styra på ditte her :) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 joda, må jo ha litt å henge fingrene i. bilder av dagen virke: har hørt det er så populært med bilder;) ikke helt fornøyd, så da blir det litt mer skum: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 litt bilder i dag og, kuttet og pusset ferdig byggskummet, og støpt littegran: laken: støpt: litt av det øverste laget her bli litt kjims, så blir nok noe eksta pussing på denne og den andre: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 har fått prøvd dasjbordet, og konstatert at det ikke passet:P hvis noen vil se at det ikke passet, så hyl ut;) hvis ikke kommer det oppdateringer etterhvert som jeg får det til å passe på en fornuftig måte:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 vil se att de ikkje passa :D HYYYYL Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 par bilder da: før: etter: merk at mdf ringene er vekk :O Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Blir bra dette stian! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg