Gå til innhold

imloud2: MB190E - prøvekaniner

Ranger emnet

imloud2

Anbefalte innlegg

• Svar 318
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oppe med fulgene i dag(:

ble liggende i senga å fundere litt før jeg sto opp og tok fatt på painten, og tenkte å legge ut ideen her for å se om det er noe respons;)

funderte litt på den kassløsningen som ble vist på første siden her, og lurte på om det går an med 4 subber med samme løsning, slik som dette:

anleggsskisse.jpg

litt dårlig tegning kanskje, derfor jeg har merket noe av det, og laget en enkel og, for at dere kan "legge den sammen" i hodet selv:)

Mvh

Stian

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo så fint vær i dag etter at det snødde som f... i går, noe jeg i sin helhet synes var totalt unødvendig, da jeg egentlig er klar for litt sommerdekk :m'm:

så siden det var litt varmt, også kalt genservær, så ble det litt ommøblering på ekstralysene, da jeg ville ha alle 4 foran bak grillen

før:

DSC01616.jpg

DSC01617.jpg

det ble ingen bilder under selve prosessen da jeg var litt ivrig etter å bli ferdig for å se resultatet:)

det jeg har gjort er å legge om litt ledninger, og lodde og tape i stedenfor kabelsko, da tenker sikkert mange, for en jobb når man skal bytte pære, da sier jeg, jaja, så får jeg heller bruke 5 min ekstra;)

brukte også plata jeg hadde foran, og satte den bak.

bøyde den til med tre knekker, grunnet støttestaget til panserlåsplata.

kan ta fler biler hvis ønskelig.

ferdig:

DSC01618.jpg

byttet fangeren i samme slengen og:

DSC01619.jpg

DSC01620.jpg

DSC01621.jpg

DSC01622.jpg

ka synes folket? :)

Mvh

Stian

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært en tur på klysa i dag og handlet litt småpell som jeg skal eksprimenteres litt med.

som sakt mange ganger før, så skal alt prøves og feiles;)

og denne gangen skal det lages hus til downlights som skal monteres i hendholdsvis kofferlokk dekselet og eventuelt i c-stolpe dekslene.

kommer bilder oog slikt når jeg har vært i kjelleren å kost meg;)

Mvh

Stian

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider