imloud2 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Litt virke i dag og, eller en del faktisk. loddet inn 88 * 3 felter med henholdvis bremselys, ryggelys og bremselys. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Najs! :D Gleder meg til å se de funke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Najs!Gleder meg til å se de funke takk for det:) og det er vi hvertfall 2 om ;) men litt mer virke i dag: gikk selfølgelig tom for de små orange diodene, hadde "bare" bestilt 200, men trenger 236 per side. samt at jeg har brukt nesten 400 røde, så det ble en liten bestilling på det og :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 liten uppdate i dag også :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinde Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Genialt!! Gleder meg til å se videre fremgang!:D Har lenge tenkt på noe av det samme selv. Siter '00 Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro '87 Mercedes-Benz 190E 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Genialt!! Gleder meg til å se videre fremgang!:DHar lenge tenkt på noe av det samme selv. takk for det :) er en syk loddejobb, så tålmodighet er en fin ting :) har bare litt igjen å lodde på denne siden, før jeg må vente på neste levering av dioder :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Begynner å likne noe nå :) bare vente på de siste til blinklyset :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Det går nå litt fremover, om enn litt smått :P Har i dag loddet sammen resten av ledninger og dioder, så nå gjenstår bare å få tak i voltregulatorer, og motstander:) holder meg nok bare til vanlige kabelsko, da det er lagt opp til dette i pæreholderen fra før av, så vil det ikke bli noen problemer med kontakt mtp pæresokler :) bilder: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinde Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Spennedne! Ser jo strøkent ut sålangt:) Siter '00 Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro '87 Mercedes-Benz 190E 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Long time no see, som det heter på godt norsk :P Har fått gjort litt, men har andre ting å gjøre og. satt opp en varandra, samt at jeg holder på med en leca mur. litt bilder, lar dem i hovedsak tale for seg selv :) "demontering" av foringer. har gjort det samme med bærearmer forran og bak. skal ha polyforinger i alt. noen som vet om noen som sandblåser og lakkerer i nærheten av kristiansand? (dvs (stavanger-oslo) lagd ny leppe, da den gamle ble noe ihjelkjørt grunnet ujevne norske veier xD vært på mercedes treff :) krenger bare litt.. selv med 60 senk og bilstein dempere :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Fant ut at sånn diodene ble koblet, måtte jeg ha motstand på 100w, dvs at de trakk i underkant av halvparten, noe som ikke ville virket, så da var det bare en ting å gjøre: Har fått loddet en del, rettelse, mye. bilder med og uten lys kommer i stigende rekkefølge: bremselys: med ryggelys: Det skal monteres i klarglasslyktene som står på bilen, så vil bli seende litt annerledes ut. har også bestilt voltregulatorer, og motstander til baklys. To be continued. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Rååå flott bil :D:D nårtid kommer nest oppdatering? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomL86 Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Meget gjennomført! Utrolig fin bil! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Mange takk :) Neste oppdatering kommer nok om et par uker, da det stort sett er det shippingtiden fra kina er. takk for det :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Helt klart alt for lenge siden jeg har oppdatert her. Men litt har da skjedd. som utskifting av ekstra lyktene: Håper det vil bli gjort mer når det blir litt varmere i været :) Mellompotte og bakpotte er byttet, bilen ble ekkelt stille.. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg