imloud2 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 takk for det;) i dag har man laget et bedre feste til di nederste ekstralysene. bilde kommer i morgen:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Dette så morro ut!:) Artig å se at du har sånt pågangsmot, og den "blir det ikke bra, så prøver vi engang til"-holdninga;) Kommer til å følge stille med på dette:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 hyggelig å høre:) og slike tilbakmeldinger gjør jo bare arbeidslysten enda større:D har holdt på å forske litt på anlegg i bilen i dag, lagde kasse til di 2 8"erne i hattehylla, og det ble overhodet ikke bra for å si det på en pen måte, så hvis noen har noen bra løsninger på det, så mottas det med stor takk:D så satt i kassa jeg hadde fra gamle anlegget og la på ei ny plate på den, så blir vel å kutte litt huller og plater og koble litt i morgen:) fikk og satt i høyttalere i kickdekslene, og blir koblet til i morgen. har og fått en ny ide ang dasjbord, og det er å enten bygge om selve dasjbordet så man kan ha 2 eventuelt fler diskanter der, eventuelt lage om på det dekselet som sitter over høyttaleren vanligvis, så det går ann å bytte det tilbake fort og galt (ikke det at det tar så lang tid å bytte hele dasjbordet heller:P) inspill er veldig populær, men ikke et must;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monza_24v Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Snublet over denne linken så måtte melde meg inn også :) Mye bra arbeid her, fortsett slik ;) Siter Monza 3.0 24v Turbo - Prosjekt Monza 2.5 12v - Bruksbil Vectra A 2.0i 8v - Bruksbil m/trim Vectra A 2.0i 8v - Delebil Manta A 2.0i 8v - Solgt / Omega A 2.0i 8v - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Tøft prosjekt dette da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 takk for hyggelige kommentarer:) i dag har man ryddet i kabelsalaten i fronten på bilen:) hadde jo 2 kretser liggende etter jeg hadde på den fangeren jeg hadde lagd;) så det ble meget bedre med bare en krets til fjernlysene:D strålende fornøyd med andre ord. har enda ikke fått tatt bilde av innfestinga til ekstalysene, men det kommer nok(: har og vært i kjelleren å kost med litt med litt pakketape, tenkte jeg kunne prøve å lage øyelokk:) bilde etter taping: denne er ikke min: så blir det vel ett stykk støping i morgen, og mye mulig litt smøring av bremser;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Jøss! Er det siste bildet en Audi 100-lykt? Så så kjent ut :) Steike for et pågangsmot du har! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 stor fare for at den er en viss audi 100 lykt ja:P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 hmm, liten oppdatering i dag og:) støpt litt, så lar bildene tale for seg. den ene ble bra, di 2 andre, hmm da gjør vi det en gang til :D så fikk pusset ren den ene som ble bra: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Må si at du er meget flink. Konge at du ikke gir opp når du ser det ikke blir bra, men prøver heller på nytt igjen :) Lykke til videre! Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 takk for det:) hyggelig med kommentar:) også noen bilder av dagens virke;) ble ikke noe nystøping i dag, så satser på at det blir masse støping i morgen :D i og med at bagsjeromslyset forsvinner når man har laget et slikt deksel, så må man jo gjøre noe med det, og hva gjør man da? :) jo man lager til så man kan hive i downlights :D men gidder jo ikke ødelegge det dekselet jeg allerede har lagt alt for mange timer i, så da legger man opp til et nytt et:D vil tro det blir mulighet nr 2 eller 4;) hva synes dere? også litt skum: har lagt et ekstra lag med plast under der, så jeg er sikker på å ikke kødde det til. skal og selvfølgelig kuttes til før man støper. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 liten oppdatering:) er litt usikker på hvordan jeg skal ha det i koffertlokket, så hadde vært fint med litt inspill:) noen bilder: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 fant ut at at det vil jo overhodet ikke lyse ned i trunken når di står sånn som det, så da ble det litt ommøblering, så har kuttet til slik at dem står så dem peker nedover når kofferlokket er åpent, tror det vil se penere ut, og er mest praktisk i forhold til å få mest mulig lys ned. men er åpen for andre løsninger :D bilder kommer nok i kveld:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat90 Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 fant ut at at det vil jo overhodet ikke lyse ned i trunken når di står sånn som det, så da ble det litt ommøblering, så har kuttet til slik at dem står så dem peker nedover når kofferlokket er åpent, tror det vil se penere ut, og er mest praktisk i forhold til å få mest mulig lys ned. men er åpen for andre løsninger :D bilder kommer nok i kveld:) Blir vell enklere og montere/lage det nede i bagasjerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 da må man jo til å lage dekseler osv på begge sider, noe jeg ikke har nå, og i og med at ommøblerig av anlegget er på agendaen, så er det minst arbeid å ha di i koffertlokket. det er jo uansett lagt opp ledninger til det lyset som egentlig skulle være der, så er jo bare bruke det som styrestrøm til releet. men ellers takk for tips:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg