imloud2 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 hmm, har ikke så mange av dem, men skal se om jeg får tatt noen, tenker ikke på å ta så mange bilder langt i fra, når man har øyr for detaljer :P et ferdig sluttresultat blir det vel aldri tror jeg, da det alltid er noe å forbedre. uansett, takk for kommentar :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 bilder ble etterlyst, bilder kommer nå :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monza_24v Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 (endret) Absolutt fin Bil. Fronten ble tøff med de lyktene ;) Endret April 8, 2010 av Monza_24v Siter Monza 3.0 24v Turbo - Prosjekt Monza 2.5 12v - Bruksbil Vectra A 2.0i 8v - Bruksbil m/trim Vectra A 2.0i 8v - Delebil Manta A 2.0i 8v - Solgt / Omega A 2.0i 8v - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Så hva skjer med de øyelokkene du skulle lage til 190'en? Kommer de på prosjektbilen da? eller kommer de på de lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 (endret) nei si det:P det er oppe til vurdering alt sammen, men må ta et styremøte først for å vedta litt av hvert. er ikke bare bare vet man. har og vurdert å bygge om den jeg kjører med til manuell, altså ta alt jeg trenger fra prosjektbilen, og da spare på den og lage den til banebil med tiden? hva synes folket? jeg trenger et spark i ræva og litt arbeidslyst :P det blir mest sansynlig og senk i juni en gang, om ikke før. blir da 40/40 senk Endret April 9, 2010 av imloud2 senk Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 (endret) . Endret August 15, 2013 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monza_24v Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Ja, hørtes ut som en plan. Da kan du ha 190 som bruksbil og prosjekt. Og den andre som ren banebil. Tror du kommer best utav det. Skulle du trenge hjelp til å bytte girkasse så kan jeg være med å hjelpe :) Siter Monza 3.0 24v Turbo - Prosjekt Monza 2.5 12v - Bruksbil Vectra A 2.0i 8v - Bruksbil m/trim Vectra A 2.0i 8v - Delebil Manta A 2.0i 8v - Solgt / Omega A 2.0i 8v - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 takk takk begge 2 :) hvis det skal byttes, så skal motor og alt byttes, så det blir vel i sommer kanskje:) hvis jeg får meg elefant jekk og og fint vær:P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 vasket bilen på fradag, og i den anledning tok jeg noen biler av galskapen:P er ikke verdens beste bilder, men det er bedre enn ingen biler, etter som jeg har forstått. såeh, også har jeg fått satt i det ene c-stolpedekselet med lys, og synes det ble ganske kult:) så i morgen skal jeg legge opp til andre siden. eller styrer litt med å få inn litt anlegg baki igjen, kjenner på at jeg savner litt dunk dunk fra trunken:P så det kommer nok en uppdate igjen i morgen:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 bitte liten uppdate, bare et lite tegn på at jeg ikke bare sitter stille :P har pusset rust og penslet høyresiden av bilen i dag, hjulbue foran + bak, og fordør bak saccoplate. har og vasket og polert den, igjen :D skal få tatt noen bilder av c-stopledekslene og. senkesett står på ønskelisten :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 byttet litt pærer og div: fortsettelse følger:P noen innspill? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Må si at den så jævla fet =D Hvor store er de felgene dine? ET? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 takk for det :D 8*17 ET35 215/40 og 9*17 ET29 235/40 henholdsvis foran og bak. men ønsker meg 245/35 bak :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Kjenner jeg får leamus av å se en fin bil med stygge skilter. Dra på trafikkstasjonen og få deg nye for 180kr. ;) Spenstig prosjekt med interiør belysning. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Hvis jeg kjenner han her rett, så kommer han nok IKKE til å kjøpe nye skilter :P hehe! Men smaken er som baken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg