imloud2 Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Kjenner jeg får leamus av å se en fin bil med stygge skilter. Dra på trafikkstasjonen og få deg nye for 180kr. ;) Spenstig prosjekt med interiør belysning. haha:p ja;) har vært innom på tanken fakisk, men har ikke lyst på plastskilt av en grunn, at de sprekker grunnet bøyen på fangeren, og jeg er heller ikke veldig fan av den N-en på skiltene, men kan være jeg får meg et sett uansett:P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monza_24v Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Likte faktisk lampene du hadde satt baki dekslene;) Men ikke skaff deg nye skilter. Se på Monzan min, den har det flagget og N`en som jeg heller ikke er noe begeistret for! Ikke fint og går heller ikke ann å få de gamle skiltene igjen pga en dritt regel! Siter Monza 3.0 24v Turbo - Prosjekt Monza 2.5 12v - Bruksbil Vectra A 2.0i 8v - Bruksbil m/trim Vectra A 2.0i 8v - Delebil Manta A 2.0i 8v - Solgt / Omega A 2.0i 8v - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 jaja, men monzaen din ser jo gammel ut i utgangspunktet:P så har syndet å bestilt nye skilter:P men det er jo ikke dermed sakt at jeg må hente dem :P takk for det :) kommer nok noen bilder i løpet av helgen :) btw, noen som har et w202 panser som de vil bli kvitt? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 ja du vett, noe galt skal man finne på :P såeh: også har man vasket og polert bilen en gang til, og tatt noen bilder langs veien: også et par for moro skyld ;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 man vet det er for lange siden man har oppdatert når man har havnet på side 2. :P men har hvertfall syndet og kjøpt meg ny kvalme plastikkskilter. ;) og slapp av, det stativet på taket skal ikke stå der permanent. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 gjort et par småting:) vasket grillen og satt i ny stjerne :D og puslet litt med baklyktene(: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Likte at du pusset baklyktene slik! :) Tenkte å gjøre det samme som du har gjort med tåkelysene bak.. Koble de til bremselysene :) For det er brudd på ledningene mellom knappen og pæra et sted.. :P Da er det like greit å gjøre som deg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 det er faktisk et annet sett med baklykter. ;) så har di som er helsotet liggede. det er nok ingen dum idè, da det ikke er påbudt med tåkebaklys. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Noen oppdateringer snart eller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 (endret) dette er grunnen til at det ikke har blitt gjort så mye i det siste: men har da fått gjort litt fordet:) og styrt litt med fangeren til en kamerat: så skal jeg prøve å få tatt noen fler bilder i morgen, da jeg ser at det er noe jeg har glemt å ta bilde av :P Endret Juni 20, 2010 av imloud2 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Åhh! Bildene funker ikke! Ville gjerne se på en så flott prosjekt som 190E :) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Åhh! Bildene funker ikke! Ville gjerne se på en så flott prosjekt som 190E :) Hehe! Det er ikke stort bilder av 190 på det siste innlegget.. :P Så imloud2, ser at du ønsker å komme deg vekk fra naboen... HAHA! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Trur jeg fant feilen, bare jeg osm ikke var logget inn på photobucket trur jeg;P Men ser det går mye i Kompsitering! Ser veldig bra ut så langt! Eller er bra! :) Men du burde kanksje skaffet deg nye felger? :) Men skal følge med, det her blir rått! :win Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 (endret) takk for det, takk for det :) ja, det blir en del støping, men det er jo bare moro:) har ikke andre felger i planene, men har et annet sett med 17" som trenger litt kjærlighet(: skal se om jeg får tatt noen bilder av de og. noen spes felger du hadde i tankene? planen er å lage til bakskjermer og slikt og i glassfiber, og lage drifte bil av den uten skilter etterhvert:) men vil tro det fort ryker 10 laken i glassfiber og polyester:P ikke mye bilder av 190E her nei:P men kommer nok mer skal du se:) Endret Juni 20, 2010 av imloud2 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 pen bil! hypp på å kjøpe momo ratt nav? har ett som egentlig er til w124 men passer på 190 og! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg